راهنمای خرید گوشت گوسفندی سالم

راهنمای خرید گوشت گوسفندی سالم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

راهنمای خرید گوشت گوسفندی سالم

همه ما در نگاه اول وقتی صحبت از امگا 3 می شود به یاد آجیل، ماهی می افتیم اما باید به این نکته توجه کنید که گوشت گوسفند میزان بالایی از امگا 3 را دارد. در این مقاله قصد داریم نکاتی کلیدی برای خرید گوشت گوسفند به شما بگوییم که با استفاده از آن هنگام رفتن به قصابی بتوانید با توجه به غذای مورد نیاز بهترین گوشت را استفاده کنید. راهنمای خرید گوشت گوسفندی سالم می تواند شما را در انتخاب بهترین قسمت گوشت گوسفند کمک کند.

گوشت گوسفند تازه بهترین نوع گوشت استفاده شده در غذا می باشد البته باید به شما بگوییم که قسمت های گوشت گوسفند متفاوت است.
گوشت گوسفند یا گوشت بره به گوشت تهیه شده از گوسفندان اهلی می باشد که با پرواربندی و رسیدگی به آنها به معرض فروش می رسد . یکی از مراکز فروش گوسفند زنده دامداری پیام می باشد که شما می توانید بهترین گوسفندان را خریداری کنید. گوشت گوسفندان به سه دسته تقسیم می شوند. گوشت بره که در واقع بره به گوسفندان کمتر از دوازده ماهه گفته می شود که گوشتی ترد و روشن دارند و رنگ آنها صورتی مایل به قرمز است. اما دسته دوم گوسفندان آنهایی می باشد که دو دندان بیشتر ندارند و به آنها هاگوست گفته می شود. دسته سوم گوسفندان گوسفندانی هستند که بیش از دو دندان دارند.

 خرید گوشت گوسفندی

قسمت های مختلف گوشت

• فیله یا دنده کباب قسمت گران گوسفند می باشد که شاید کمتر بتوانید آنرا خریداری کنید
• شانه گوسفند به قسمت نیم تنه ی پایین گوسفند گفته می شود
• گردن و سینه گوسفند : این قسمت از گوسفند نسبتا ارزان می باشد
• دمباچه گوسفند: این قسمت از قسمت آبدار از گوسفند می باشد که مخصوص کباب می باشد
• قسمت سینه گوسفند
شما می توانید با توجه به نوع غذایی که میخواهید درست کنید اقدام به خرید قسمت های مختلف گوشت گوسفند کنید.

Rate this post

فهرست مطالب

‫3 نظرها

  1. سلام خسته نباشید بره 20تا 25کیلو افشار برای پروار می‌خوام اولین دوره دریزد .100 رأس کیلویی چنده؟! دوره های بعدی هر دوره 50 تا اضافه میشه تا 1000 رأس . موفق باشید.اسماعیل

  2. سلام بنده میخواهم یک دامداری سنتی بزنم اول باید چکار کنم راهنمای کنید

  3. این سایت را تازه دیدم. شما یک خط شکن هستید پ و میدونم اگه درست و خوب جلو برید آینده از آن شماست پس بازار تون را هر طوری بلدید نگاه دارید و با قوت و قدرت با صداقت کار کنید. مردم ما شایسته بهترین ها هستند و شما از این کارها انجام داده آید که میشه به آینده امیدوار بود که دیگه تو این رسته بازار. دلال جماعت ایشاله دستش کوتاه بشه از بس به مردم اجحاف کردن اغلب شون. با وجود مثل شما میشه امیدوار بود میدان را خالی نکنید. خدا بهتون قوت بده و نگهدارتان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *