خرید و قیمت گوسفند زنده روز از بزرگترین سایت فروش دام زنده پیام

خرید گوسفند زنده در تهران
زمان مطالعه: 10 دقیقه

جهت خرید نژادهای مختلف دام خرید گوسفند زنده و مشاوره: 09122005029(کلیک جهت تماس) آقای آرین- گروه گوسفند زنده

قیمت روز گوسفند زنده 1402 برابر است با  152,000 تومان 

امروز مورخ 22 مهرماه 1402 قیمت گوسفند زنده هر کیلو گوشت گوسفندی بر اساس بازدهی گوشت مابین 152000 تا 156,000 هزار تومان در نوسان می باشد.

لازم بذکر است خدمت مشتریان گرامی عرض کنیم لطفاً خرید گوسفند زنده خود را تنها بر پایه قیمت قرار ندهید. چون قیمت های ما بر اساس نرخ روز کشتارگاه است که به صورت روزانه در سایت اتحادیه درج می گردد. همچنین مجموعه لایوشیپ دارای مجوز از شهرداری تهران می باشد به همین خاطر قیمت های مصوب در اتحادیه در سایت ما وجود دارد .متاسفانه برخی از واسطه ها از بی اطلاعی مردم از قیمت انواع دام زنده بهره مند شده و دام بیمار یا سالخورده را با قیمت دام سالم و باکیفیت بفروش می رساند .در نظر داشته باشید که مهمترین عامل در قیمت گوسفند زنده، میزان بازدهی گوشت آن می باشد. پس سعی کنید از مراکزی که تحت نظر بهداشت و اتحادیه دام هستند خرید کنید تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوید.

تاریخچه پیدایش گوسفند زنده

گوسفند یکی از اولین حیواناتی است که انسان سعی کرد در جهان رام کند. اهلی شدن گوسفندها به 10000 سال پیش برمی گردد، در دوران میان سنگی، یکی از دوره هایی که عصر حجر در آن تقسیم شده است.

از گوسفند زنده می توانیم بسیاری از محصولاتی را که برای زندگی روزمره به آنها نیاز داریم به دست آوریم: پشم، پوست ،شیر و گوشت.

در طول تاریخ، گوسفندان همیشه همراه زندگی بشر بوده اند. در واقع، آنها حیواناتی هستند که سازگاری قوی دارند و افراد زیادی جهت سرمایه گذاری سعی کردند که آنرا پرورش بدهند.همه چیزهایی که از یک گوسفند تولید میشود برای انسان مفید بوده است.

خصوصیات ظاهری و ظاهری گوسفند

یک گوسفند به طور متوسط ​​حدود 20 سال عمر می کند. با شمردن دندان های گوسفند می توانیم سن گوسفند را تشخیص دهیم. در هنگام خرید گوسفند زنده حتما این نکته را در نظر بگیرید تا دام با کیفیت خریداری کنید .

گوسفند سفید جز رنگهایی است که گستردگی بیشتری دارد ولی رنگ های دیگری از جمله مشکی یا خاکستری هم در میان آنها دیده میشود.

 اولین حضور گوسفندان در میان اقوام کوچ نشین و کم تحرک در منطقه دریای خزر، بین استپ هایی که از ترکیه تا شمال چین می رسد، مناطقی با آب و هوای بسیار متفاوت از یکدیگر مشاهده شد که اجازه داده است با گذشت زمان، برای اعطای سازگاری قوی به گوسفندها با متنوع ترین آب و هواها و موقعیت ها، تا به امروز که این حیوانات عملاً در همه قاره ها گسترده شده اند.

تا به امروز، گوسفند به دلیل سهولت پرورش و سازگاری زیادی که این حیوان با مناطق و اقلیم هایی که دارد، در سراسر جهان گسترده شده است.

گوسفند زنده پیام با بهره مندی از توان کارشناسان خود بهترین و با کیفیت ترین دام زنده را پرورش داده و به فروش می رساند.

 

☎️تماس با گروه گوسفند زنده

برای برقراری تماس با گوسفند زنده پیام می توانید با کلیک بر روی شماره های ذیل با ما در ارتباط باشید.

تلفن همراه در تمام مناطق ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ , ۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵
شمال تهران ۲۲۵۰۷۲۵۵,۲۲۳۰۲۰۳۰,
۲۲۳۲۲۱۰۰,۲۲۳۱۸۷۵۹,
۲۲۳۲۱۰۹۱, ۲۲۵۲۲۴۶۷
شهرک غرب و محدوده 88523110
ونک و میرداماد ویوسف اباد 88571771
محدوده مناطق غرب تهران 44832692
اریا شهر تهرانسر و محدوده 44321588
مناطق مرکز تهران و محدوده 66623579
پیروزی و امام حسین و محدوده 33108263
مناطق شرق تهران 77930049
مناطق جنوب و جنوب شرقی 55962662
محدوده درياچه و گرمدره 44833129
محدوده جاده قديم  کرج 44838862
پرند 44880742
برای تماس فقط بر روی شماره ها کلیک نمائید

 

ما در عرضه و پرورش انواع گوسفند زنده، ارائه قیمت روز آن و دیگر انواع دام زنده مانند:بره زنده، گاو و گوساله زنده در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم و در نظر داریم تمامی توضیحات مورد نیاز در زمینه پرواربندی و قیمت دام زنده در تهران و دیگر شهرهای ایران را در اختیارتان قرار بدهیم تا در صورتی که نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران و … را دارید، بتوانید خرید خود را با آشنایی کامل با انواع نژاد ها، نرخ دام زنده در انواع مختلف و همچنین زمان خرید پیدا کنید.گوسفند زنده پیام با بهره مندی از یک تیم متخصص اماده است تا هر گونه پشتیبانی در زمینه فروش دام را در اختیار شما قرار بدهد.

خرید گوسفند زنده

محاسن خرید گوسفند از گروه لایو شیپ

خرید از لایو شیپ دارای مزایای ویژه ای میباشد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

در جشنواره لایو شیپ، با یکبار خرید دام زنده از تخفیف 10 درصدی در خریدهای بعدی بهره مند خواهید شد.

  • تمام گوسفندان ما در مزارع سرسبز دشت مغان استان اردبیل و کانی سفید در استان آذربایجان غربی رشده کرده اند که همین امر باعث شده تا گوشت آنها بصورت ارگانیک تولید شده و همچنین دارای طعم و مزه بهتری نسبت به دیگر گوسفندان باشد.
  • عرضه گوسفندان سالم و جوان در مجموعه لایو شیپ که به شما کمک خواهد کرد از کیفیت گوشت بهتری برخوردار باشید.لازم بذکر است ما هیچگونه گوسفند پیر و مسن را برای فروش نمیگذاریم.
  • ارسال رایگان دام و قصاب به درب منازل مشتری
  • ارسال باسکول در هنگام تحویل به مشتری و وزن کردن دام جلوی چشمان مشتری
  • ارسال دام با شکم خالی و یا کم کردن وزن در هنگام غروب
  • گروه لایوشیپ دارای مجوز از شهرداری و اتحادیه گوشت گوسفندی می باشد و جزء مراکز معتبر فروش گوسفند شهرداری است.
  • خرید دام با قیمت روز بدون پرداخت هیچ گونه وجه اضافی بابت قصابی دام و همچنین خرد کردن گوشت و ….
  • ارائه تخفیف های دوره ای به مناسبت های مختلف مذهبی
  • عدم استفاده از داروهای هورمونی جهت افزایش وزن دام

آدرس جهت خرید حضوری دام

تهران – انتهای اتوبان ستاری –  شمال میدان دانشگاه – ۱ کیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باکری – نبش خیابان کشاورز – درب سفید بزرگ باغ انار – گروه گوسفند زنده
آدرس گوسفند زنده
آدرس فروش حضوری گوسفند – کلیک روی تصویر جهت مسیریابی

نحوه تمیز کردن کله پاچه کاملا بهداشتی برای تحویل به مشتری

 

 

نحوه خرید گوسفند زنده

بعد از اینکه شما با لایو شیپ تماس گرفتید، باید آدرس و محل دریافت دام را اعلام کنید.همچنین نوع،تعداد و وزن تقریبی گوسفند زنده خود را نیز اطلاع بدهید تا همکاران ما در کمترین زمان جهت اماده سازی و ارسال آن در محل مورد نظر اقدام کنند.بهترین زمان برای خرید دام صبح میباشد که شکم گوسفند خالی است .برای اینکه اطمینان کامل شما برآورده بشود ما همراه با قصاب خود باسکول ارسال میکنیم تا جلوی مشتری دام مجددا وزن بشود .نکته مهم دیگر اینکه قصاب وظیفه دارد گوشت را برای شما خرد، سیرابی آن را کامل تمیز نموده و کله آن را بصورت پاک شده به شما تحویل دهد.تمامی خدمات بصورت تخصصی در مجموعه لایو شیپ انجام میشود تا رضایت کامل شما برآورده بشود.

تمام هزینه های ارسال دام، خرد کردن گوشت، تمیز کردن سیرابی و کله گوسفند رایگان بوده و شما هیچ گونه پرداختی برای موارد فوق نخواهید داشت.

تنها پرداختی شما بر اساس وزن گوسفند خریداری شده ضرب در قیمت روز کشتارگاه می باشد که فعلا 152000 است.

 قیمت روز گوسفند زنده 1402

تصمیم ما این است تا به قیمت گوسفند زنده 1402 در تهران و استان های دیگر بپردازیم . اگر شما هم قصد خرید گوسفند زنده با قیمت روز را دارید و میخواهید خرید با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید. حتما از مراکزی که زیر نظر اتحادیه دام و دارای مجوز از بهداشت هستند خرید کنید تا در دام افراد سودجو و اسطه گرفتار نشوید.خرید از لایو شیپ این اطمینان را میدهد که گوسفندی که خریداری میکنید تمامی شرایط بالا را خواهد شد.

همانطور که می دانید امروزه با توجه به فراز و نشیب هایی که بر روی قیمت تمامی دام ها صورت می پذیرد و سیر نزولی و صعودی را در پیش دارد، حتی الامکان سعی کنید در صورت نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران، مشهد، کرج، شیراز، اصفهان و … از مراکز معتبر دام را تهیه کنید. زیرا امروزه افراد سودجو و فرصت طلب در معابر خیابان ها اقدام به خرید و فروش انواع دام زنده با قیمت های متفاوت و حتی قیمت های خیلی پایین می کنند که ما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه در دام این گونه افراد نیوفتید زیرا آنها با دریافت مبالغ کمتر در قبال دام اقدام به ارائه دام های بیمار و حتی کلاهبرداری های مختلف می کنند.

گروه گوسفند زنده نیز مانند شما هموطنان عزیز از این شرایط ناخرسند است و در حال حاضر رسالت ادامه دادن را انتخاب کردیم تا کشور به ثبات و آرامش برسد و بتوانیم دوباره لبخند رضایت مردم را تماشا کنیم.حداقل قیمت گوساله زنده 130000 می باشد.

افراد سودجو فروشنده دام

دفعات زیادی پیش آمده که افرادی تماس میگیرن و از افراد سودجو که در زمینه خرید و فروش دام زنده فعالیت دارند شکایت دارند.باید بدانید که ما هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نداریم و شما موقع خرید باید اطمنیان کامل پیدا کرده و حتما از مراکز تحت پوشش اتحادیه دام خرید کنید.خدمات لایو شیپ برای تمام مناطق تهران و کرج میباشد،در هر منطقه ای هستید میتوانید تماس بگیرید تا کارشناسان ما دام زنده شما را اماده و همراه با قصاب درب منزل تان ارسال کنند. برای دریافت قیمت گوسفند زنده 1402 با شماره 09122005029 تماس بگیرید.

مجموعه گوسفند زنده به صورت شبانه روزی اماده انجام خرید و فروش دام زنده گوشتی و پرواری میباشد و در تمام مناطق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تنها با یک تماس با ما گوسفند زنده همراه قصاب و باسکول با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد.

 

از تاریخ 1401/06/20هر کیلوگرم  گوسفند زنده جوان پروار در تهران 74٫000 تومان می باشد.متاسفانه این روزشرایط صنعت دامداری شرایط خوبی را تجربه نمیکند چون از یکطرف قیمت نهاده های دامی رو به افزایش است که تاثیر مستقیم برای خرید دام مصرف کننده میگذارد،و از طرف دیگر افرادی بصورت سازمان یافته و برای دریافت سودهای کلان در حال قاچاق دام به کشورهای حوزه خلیج فارس هستند .

خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده در تهران با سایر استان های کشور متفاوت است و این اختلاف قیمت ها ممکن است از 1000 تا 5000 تومان باشد.،اگر قصد دارید از قیمت روز گوسفند زنده در تهران باخبر باشید فقط کافیست با شمارهای موجود در سایت تماس بگیرید .چون لایو شیپ بصورت 24 ساعته و حتی روزهای تعطیل آماده دریافت سفارشات و پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با یک تماس با بخش فروش از آخرین قیمت روز انواع دام زنده و همچنین گوسفند زنده ، بره زنده و … با خبر شده و در صورت نیاز اقدام به خرید و ثبت سفارش آنلاین از این مجموعه بزرگ بکنید.

از آنجایی که قیمت ها هر روزه امکان تغییر را دارند ما قیمت دام زنده هر شهر را بصورت تقریبی در سایت قرار دادیم و از ارائه قیمت مصوب معذوریم .همچنین لازم به ذکر است که در برخی از موارد ما قیمت فروش گوسفنده زنده در تهران و همچنین سایر استان ها را اعلام می‌کنیم اما جهت اطلاع دقیق تر می بایست تماس بگیرید ما همواره آماده دریافت هرگونه تماس و مشتاق شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

گروه گوسفنده زنده آماده خدمت رسانی کامل به شما عزیزان در تعطیلات نوروز و فصل بهار بصورت فوری و شبانه روزی می باشد. امیدواریم با افزایش تولید دام در کشور قیمت دام زنده کاهش پیدا کند.

خرید دام از مراکز معتبر

اگر شما هم سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که فروشنده های دام، گوسفند خود را با یک قیمت متفاوت نسبت به دیگر فروشندگان به فروش می‌رساند حال یا بیشتر و یا کمتر که اینگونه قیمت‌ها را می‌توان گفت طبیعی است زیرا امکان دارد فردی گوسفند خود را با نرخ جدید خریداری کرده و آن را بفروشد و فردی گوسفند را خود خریده و بعد از پرورش اقدام به فروش با قیمت کمتر در بازار می‌کند که این اختلاف‌ها بیشتر نیست و می‌تواند بین ۱ الی ۴ هزار تومان باشد.

اما در نظر داشته باشید که در بین این افراد برخی افراد سودجو وجود دارند که با ارائه قیمت پایین تر اقدام به ارائه انواع دام بیمار و مبتلا به بیماری‌های کبدی و غیره می کنند که می تواند عواقب بدی چون سلامتی را به همراه داشته باشد از این رو همیشه سعی کنید خرید های خود را از یک مجموعه حرفه ای که تحت نظارت دامپزشکی و داری مجوزهای بازم از ارگان های ذیصلاح می باشد انجام دهید تا از خرید خود مطمئن شوید و با اطمینان خاطر بیشتر از دام استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت گوسفند زنده در بازار استان های مختلف می تواند متفاوت باشد برای مثال قیمت گوسفند زنده در تهران با قیمت گوسفند در مشهد ،کرج ، شیراز ، اصفهان و … ۱ الی ۳ هزار تومان اختلاف داشته باشد که این قیمت‌ها از سوی اتحادیه مشخص می‌شود.

نژادهای مختلف دام

همانطور که می دانید گوسفندان مانند دیگر دام ها و موجودات دارای نژاد های مختلف هستند که هرکدام از قیمت‌های متفاوتی ( اختلاف جزئی ) نیز برخوردار هستند، برخی از این نژاد ها شامل گوسفند افشار، کردی، مغانی، سنگسر، بلوچی، مهربانی و … است. اگر شما هم تصمیم دارید تا خرید خود را بر اساس نژاد انجام دهید حتماً به این نکته توجه کنید که برخی از مجموعه ها و افراد با ارائه گوسفندان مختلف به نام گوسفند نژاد مورد نظر مشتریان اقدام به سوء استفاده کرده و از آنها مبالغ بیشتری دریافت می کند.

در چنین مواقعی شما می توانید نیاز خود به نژادهای مختلف گوسفند و سایر دامهای زنده از لایو شیپ بخواهید. مجموعه ما با در نظر گرفتن انصاف کامل و دارای کارکنان و نیروهای مجرب و خداشناس با ارائه اطلاعات و نشانی های مختلف در رابطه با نژاد مورد نظر شما دام را تحویل خواهند داد.

 

گروه گوسفند زنده در خدمت شماست. اگر شما دامدار هستید و می خواهید فروش گوسفند زنده و یا دام زنده به مجموعه ما داشته باشید خوشحال می شویم دام های شما را خریداری نماییم. با ☎️شماره 09122005029 برای فروش گوسفند زنده تماس بگیرید تا مجموعه ما گوسفند شما را به بالاترین قیمت گوسفند زنده خریداری نمایید.

قیمت روز گوسفند زنده؟

امروز در تاریخ 22 شهریور 1401 هر کیلو گوسفند زنده 75.000 می باشد.

چرا گوسفند را باید از شما خریداری نمایم؟

گروه گوسفند زنده دارای مجوز از شهرداری تهران می باشد که در آن با هر گونه گران فروشی به شدت برخورد می گردد. متاسفانه برخی سایت های سودجو از بی اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و با کاهش قیمت، گوسفندان پیر و نمک خورده را به فروش می رسانند. مهمترین عامل در قیمت گوسفند زنده، میزان بازدهی گوشت آن می باشد. لطفاً فریب افراد سودجو را نخورید.

برای خرید گوسفند زنده ار شما چه کاری باید انجام دهم؟

☎️تماس جهت خرید گوسفند زنده و مشاوره: 09122005029 آقای آرین- گروه گوسفند زنده

 

مشاهده نظرات کاربران

تصاویر از گله گوسفندان ما در دشت مغان

لایو شیپ ” یکی از بزرگترین مراکز و مجموعه های عرضه گوسفند زنده تهران و همچنین در سایر استان ها آماده ارائه انواع خدمات فروش و خرید انواع دام زنده مانند بره، گوسفند، گاو، گوساله و… برای انواع مراسمات دینی و مذهبی، عید قربان، قربانی برای عقیقه کودکان، قربانی حاجی و کربلایی، عروسی، عقد و بسیاری دیگر می باشد که با خدماتی چون ارسال باسکول جهت وزن دام در حضور مشتری، پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش، ارسال کاملا رایگان، ارسال قصاب ماهر جهت زد و خورد کردن اسلامی و … همراه می باشد.

Rate this post

فهرست مطالب

‫573 نظرها

  1. سلام ۱۰راس گوسفند نر یک ساله تقریبا ۴۰ کیلو واسه پروار و نگهداری عالیه قیمت هم ۴۵۰۰۰تومان .مختصر تخفیف هم داریم.
    ۰۹۰۴۴۶۴۰۳۹۸

  2. سلام لطفا این پیام رو هم تو سایت بذارید قیمت علوفه دام به شدت بالا رفته ……کاه خالی شده کیلویی 1800 تومان بنده که دامدارم در آستانه ی ورشکستگی قرار گرفتم لطفا یه فکری برا ما بکنید قیمت علوفه رو بیارید پایین یا قیمت دام رو در حدی باشه که ما بتونیم پول علوفه اینارو تامین کنیم

  3. سلام
    تعداد ۱۳۵عدد بره پرواری وزن هر بره حدود۷۰کیلو،بی دنبه،به بالاترین پیشنهاد فروخته میشود،شیراز۰۹۳۵۲۲۵۵۱۵۴منفرد

  4. فروش ۹۰ راس بره نر افشاری جفتی بین ۷۰ تا ۷۵ کیلو
    دو نوبت آنترو و شربت انگل و آیرو مکتین دریافت کرده به خوراک افتاده
    ۰۹۱۲۱۷۷۴۵۱۸

  5. سلام خسته نباشید،تعداد60 بره نر یکسال ونیم برا فروش دارم ،هرکس خواست درخدمتم با تشکر
    09390118278
    رستمی
    خوزستان

  6. سلام بنده دامداری زده ام تازه تمام شده برای تهیه بره به مشکل خرده ام در اصفهان هستم قسمت کوهپایه تعداد ۵۰یا ۶۰ عدد بره ۲۰کیلو و۳۰کیلو پول نقد خریدارم اگر کسی هست لطفا تماس بگیرد
    ۰۹۱۳۱۸۶۵۵۶۳ شاکری

  7. سلام ۵۱گوسفند پروار شده دارم ۴۰تا۷۰ کیلو هستن.کیلویی ۴۰۰۰۰تومان میفروشم.موقعیت کاشان.۰۹۳۶۱۴۸۴۰۹۵

  8. سلام من 400راس میش افشار دوبرافشار فروشی دارم 170راس زایده 150ابستن مابقی دوماهی قوچ خورده موقیت مشهد جاده سرخس 09158013559

    1. الحمدوالله خدا واست نگهداره . من هم خریدو فروش دام رو انجام میدم اگه کسی خواست میتونم براش بخرم من اهل بوکان هستم اینجا یکی از بزرگترین بازار دام رو داره بنده در خدمت همی بزرگواران هستم سعید بوکان 09148007583

    2. الحمدوالله خدا واست نگهداره . من هم خریدو فروش دام رو انجام میدم اگه کسی خواست میتونم براش بخرم من اهل بوکان هستم اینجا یکی از بزرگترین بازار دام رو داره بنده در خدمت همی بزرگواران هستم سعید بوکان 09148007583

    3. باسلام وعرض خسته نباشیداگرجنابعالی تمایل داشته باشیدبایک دستگاه ساختمان دوطبقه واقع درزنجان شهرستان ابهر شهرک گلریس نوسازهرطبقه۱۰۸مترقیمت کلی۸۵۰تومانه اگرشمایاهرعزیزبزرگواردامداری تمایل به معاوضه باگوسفندداشته باشددستان پرمهرش رابه گرمی میفشارم تابنده نیزدامداربشم ارادتمندتان داودبابایی۰۹۱۹۵۵۲۴۷۲۶

  9. با سلام ب همه دوستان
    میخام تعداد زیادی بره نر خریداری کنم
    لطفا راهنمای کنید ک به چه قیمتی بگیرم کلاه سرم نره؟
    باتشکر از استان لرستان.

    1. سلام وقت بخیر من از میدان احشام سبزوار میتونم بره به قیمت مناسب براتون خریداری کنم

    2. باسلام شمالطفاتعدادی بره کم وزن افشاری میانگین۴۰تومانی بخریدبشرط سالم چون بره افشاری خوب وزن میده

  10. سایت بسیار خوب – ایا در مشهد فروش بره 25 تا 30 کیلو جهت پروار و همچنین خرید گوسفند پروار شده را دارید

    1. سلام وقت بخير نه عزيز بره براي پروار نداريم فروردين ماه بره داريم
      ٠٩١٤٩٨٣٤٩٥٦

  11. تعداد ۱۲۰ راس بره افشار جفتی بین ۵۵ تا ۶۵ کیلو
    مناسب پروار شربت انگل دو نوبت خورده ، واکسن آنترو دو نوبت ، آماده پروار ۰۹۱۲۱۷۷۴۵۱۸

  12. تعداد 19راس بره نر با وزن 70 الی 80 کیلو با قیمت 38000 از شهرستان قوچان هرکی خواست در خدمتم
    09036040173

  13. سلام
    ۴۰ تا ره نر ۵۰ کیلو تا ۶۰
    همگی روهم ۸۰ تومن کیلویی ۳۸ از شهرستان قوچان خراسان رضوی کسی خواست در خدمتم
    ۰۹۰۱۳۶۷۳۹۹۱

  14. سلام ۵۰راس بره نر نژاد شال و افشار وزن از ۴۵کیلو تا ۷۰کیلو قیمت کیلوی ۴۰هزار تومان ،استان قزوین شهرستان شال ۰۹۱۹۱۹۴۰۴۴۱

    1. بإسلام و وقت بخير به علت وزن بالا دام شما فقط بايد جهت كشتار با قصاب هماهنك كني به فروش برساني همين جا هم ميتوني شماره بزار شايد مشتري پيدا شد زنگ ميزنه بهت

  15. سلام تعدادی گوسفند زنده در قاسم آباد استان البرز
    فروش به بالاترین پیشنهاد
    09101819820

  16. باوجوداین وضع گرونی بنزین ماهم خوشحال باشیم ب افزایش قیمت گوسفندیا….۴ماهه بره پروارکردیم موندیم چکارکنیم.

  17. دوستان ایا قیمت بره بالا میره یا دوباره میاد پایین
    بره خریدم ۴۰ هزار الان شده ۲۸ هزار صبر کنیم یا بفروشیم ضرر بی نهایت کردیم

    1. سلام فعلا مشخص نیس ولی انقد گوشت وارد کردن بی نهایت تا جاهای که مصرف زیاد دارن مثل ارگانهای دولتی مانند ارتش نزاجا و سپاه که مصرف گوشت بالای دارن از داخلی استفاده نکنن خود به خود قیمت دام کاهش پیدا میکنه اتفاقا به ضرر دامدار به نفع مصرف کننده میباشد

  18. دوستان سلام من ۸۵راس بره برای فروش دارم از نژاد کردستان وزن جفتی ۱۰۰تا ۱۱۰کیلو هستش .۳۰تا ماده که ۲۰تا قوچ خوردن وبقیه نر هستن.
    هر کی خواست با این شماره تماس بگیره۰۹۱۴۶۷۰۱۰۷۶

  19. دوستان سلام من ۸۵راس بره برای فروش دارم از نژاد کردستان وزن جفتی ۱۰۰تا ۱۱۰کیلو هستش .۳۰تا ماده که ۲۰تا قوچ خوردن وبقیه نر هستن.

  20. آقای وزیر شما ما رو بدبخت کردین.شما خون ما دامداران رو ریختید تو شیشه و دارید سر میکشید فقط مواطب باشید خفه نشید چون ما این دام ها رو با خون و دل و رنج و سختی بزرگ کردیم
    چه بخور بخوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *