وزن گوسفند زنده

وزن گوسفند زنده
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خرید اینترنتی گوسفند و دام زنده از طریق اینترنت و به صورت آنلاین یکی دیگر از نوآوری ها در عرصه ی خرید اینترنتی می باشدواین خرید از طریق معین کردن وزن گوسفند زنده توسط مشتری و قیمت روز گوسفند زنده در آن تاریخ انجام می گیرد.مشتریان گرامی می توانند میزان و محدوه ی وزن گوسفند زنده ی مورد نظر خود را معیین کرده و از این طریق دام مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

این مزایا می توان به اطمینان به سلامتی دام ، تحویل به موقع و بدون نیاز به صرف هزینه مازاد ، صرفه جویی در زمان و… اشاره کرد

خرید گوسفندآنلاین مزایای زیادی در مقابل روش متداول و سنتی آن دارد.از جمله ی این مزایا می توان به اطمینان به سلامتی دام ، تحویل به موقع و بدون نیاز به صرف هزینه مازاد ، صرفه جویی در زمان و… اشاره کرد.با این شیوه ی مدرن خرید گوسفند و دام دیگر نیازی به تهیه ی مکان نگهداری گوسفند و دام قبل از مصرف ندارید که شاید این یکی از نکات مثبت و مورد توجه مشتریان می باشد.در هر زمانی تنها با مراجعه به این سایت می توانید اطلاعاتی را راجب دام های روز پیداکرده و از قیمت گوسفند زنده اطلاع یابید. برای خرید می توانید به پورتال سایت وارد شده و از طریق پر کردن فرم خرید آنلاین گوسفند و دام که اطلاعاتی راجب قیمت نسبی ، وزن گوسفند زنده و اطلاعات آدرس و نشانی مشتریان است  ، خرید خود را تکمیل کنید.این سایت در تمامی ساعات آماده ی اراِه ی خدمات خود به مشتریان می باشد.

Rate this post

فهرست مطالب

‫9 نظرها

  1. گوسفند رو وقتی می خوان بفروشند، شب قبلش حسابی بهش نمک می دن که خوب، تشنه اش بشه. بعد صبح که میارن به کشتارگاه تحویل اش بدن، آب میزارن جلوی گوسفند ها…. این واقعا کار درستی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *