تعبیر خواب گاومیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیدن گاو میش در خواب معانی زیادی دارد.

ابن سیرین:

اگر شخص در خواب ببیند گاومیش ماده و فربه ای دارد یعنی مال و روزی فروانی در آن سال به او خواهد رسید. اما دیدن گاومیش لاغر در خواب به معنی از دست دادن مال و ثروت است. دیدن گوشت گاومیش ماده در خواب به معنی ثروت و دیدن پوست آن به معنی مال و ثروت است.

دوشیدن گاو ماده در خواب و خوردن شیر آن یعنی ثروت وی به زودی زیاد می شود. اگر شخص ذلیل در خواب ببیند شیر گاو را دوشیده و می خورد یعنی به زودی عزت خواهد یافت. دیدن گاو میش آبستن در خواب نشانه امید داشتن است. اگر شخص در خواب ببیند که گاومیشی با سه سر دارد یعنی غلامش برای او سه سال کار خواهد کرد.

اگر شخص در خواب ببیند گاومیش چاقی می خرد یعنی قرار است با زنی متمول ازدواج کند. دیدن گاو میش ماده در خواب در حالی که با او حرف می زند یعنی مشکلاتش حل می شود. اگر شخص در خواب ببیند با گاومیشی جنگیده و گاومیش به او آسیب رساند یعنی زنش به او خیانت خواهد کرد. اگر ببیند که گاومیشی به خانه او وارد می شود یعنی ثروت و نعمت به او خواهد رسید.

دانیال نبی:

اگر شخصی در خواب ببیند گاومیشی دارد و بر آن سوار است، یعنی شغل خوبی به او پیشنهاد می شود. اگر در خواب گاومیش نری به خانه شخص وارد شود یعنی خیر و برکت نصیب او می شود.

کرمانی:

اگر شخصی در خواب ببیند گاو میش نری دارد و از آن خرید و فروش می کند ینی در عالم بیداری نیز خرید و فروشی انجام خواهد داد. آمدن گاومیش به خانه در خواب دلیل بر برکت و روزی است. اگر کسی در خواب ببیند که گاومیشی به او شاخ زده و او را می اندازد یعنی کار یا مال خود را از دست خواهد داد.

جابر مغربی:

اگر شخص در خواب ببیند که یکی از گاومیش های نرش را کشته و گوشتش را تقسیم کرده اند یعنی شخص مهم در آن جا به قتل رسیده و اموالیش غارت می شود. اگر در خواب ببیند که گاومیش ها زمینی را شخص می زنند یعنی ثروتی قابل توجه نصیبش می شود.

جنگیدن با گاومیش های نر در خواب به معنی نزاع با شخصی مهم است.

تعبیر خواب گاومیش

امام صادق (ع):

دیدن گاومیش در خواب را نشان دهنده ثروت، ریاست، بزرگی، سالی خوش و سود فراوان دانسته اند.

 تعبیر خواب گاومیش

به طور کلی دیدن گاومیش در خواب خوب است و از آن به عنوان ثروت و منفعت تعبیر می شود. دیدن گاومیش در خواب به معنای پایان روزهای سخت و فرارسیدن روزگار خوشی و ثروتمندی است.

5/5 - (1 امتیاز)

فهرست مطالب

‫41 نظرها

  1. سلام من خواب دیدم گاومیشی در خانه دارم وزنم شیر گاومیش را دوشید اما شیر گاومیش خون الود بود وبعد با ترس از خواب پریدم ممنون میشم تعبیر خوابم را بگید

  2. من خواب دیدم بادوستم ار یه باغ داشتیم میرفتیم یه گله گاو میش دنبالمون بودن ما سیع میکردیم فرار کنیم به یه کوچه بم بست خوردیم من از اون باغ واون کوچه رومیشناسم باهمون دوستم هیشه ار همون راه میرفتیم مدرسه

  3. سلام خواب دیدم چند گاومیش دارن می دون دنبالم من یکی یکی اونارو پرت کردم ونجات یافتم

  4. باسلام ، همسر من خواب دیده به همراه پدر و برادرش به مزرعه رفته ،پدر و برادر تعداد زیادی بلال برداشت کردن ، همسرم دوتا رو باز کرده هردو بلال های درشت و زرد طلایی ولی یکیشون انگار از پایین خورده شده بود، بعد رفتن پیش تعداد زیادی گاومیش ،اون گاومیش به علاقه به پدرهمسرم دنبالشون راه افتادن ،ممنون میشم تعبیر کنید

  5. سلام خواب گاومیش دیدم که در خیابانی که من میخواستم برگردم به خانه ود ر مسیر من ایستادن ونمیزارن که من رد شم وبا خشم به من نگاه میکردن و به سمت من حمله ور میشن ولی به من آسیبی نرساندن

  6. يه گله گاوميش كه از تشنگي داشتن مي مردن و يكي از انها را كشتن و قسمي از گوشتش به من دادن
    تفسر خوابم چيه ?لطفا جواب بدين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *