اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

خرید گوسفند زنده | قیمت روز گوسفند زنده تمامی استان های ایران 【سال1402】❤️

باید بدانید که قیمت گوسفند زنده بر اساس وزن آن تعیین میشود.یعنی هر چقدر وزن دام بالاتر باشد هزینه اش بیشتر خواهد شد.


خرید از مرکز لایو شیپ این اطمینان را به شما خواهد داد تا دام با کیفیت همراه با قیمت مناسب خریداری کنید.برای دریافت قیمت روز دام با شماره 09122005029 تماس بگیرید تا ضمن خرید از خدمات ارسال رایگان و قصاب در محل برخوردار بشوید.
خدمات ما بصورت شبانه روزی در  تمام مناطق تهران بزرگ انجام میشود.برای بهره مندی از خدمات لایو شیپ لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


نکته مهم که حتما باید آگاهی پیدا کنید نژاد گوسفندان است یعنی باید بدانید چه دامی نیاز دارید و بر آن اساس تهیه کنید.اگر برای تهیه گوشت منزل،قربانی کردن در مراسم عروسی یا مذهبی و غیره نیاز به خرید دام دارید .


گوسفند زنده به چهار نژاد:پشمی،شیری،گوشتی و پوستی تقسیم میشوند.برای هر نوع نیازی که دارید باید نژاد مورد نظر را بگیرید .


اولین سوالی که با مراجعه به مراکز خرید و فروش دام یا کشتارگاه برای شما پیش میاید قیمت ان می باشد.در هنگام خرید قیمت و وزن دام از اهمیت بالایی برخوردار است.


امروزه در تمامی شهرداری ها میادین خرید و فروش دام وجود دارد که مردم میتوانید دام خود را خرید کنند،البته قیمت گوسفند زنده در تمامی شهرها یکسان نیست.


جهت دریافت انواع دام زنده و همچنین نژادهای مختلف گوسفند زنده با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان دام شما را همراه با قصاب به محل شما اعزام کنیم.

در مرکز دام زنده پیام به شما اطمینان میدهیم که گوسفند زنده با کیفیت و سالم را در طول ساعات شبانه روز به شما تحویل بدهیم.تمامی دام های ما زیر نظر دامپزشک تحت نظر می باشند و از سلامت کامل برخوردار هستند.

قیمت گوسفند زنده (اسفند ماه 1402)

مرکز فروش دام زنده در تهران و کرج

با هدف تولید و عرضه گوسفند زنده، دام زنده، گوساله و گاو زنده در سراسر ایران این مجموعه در سال 1390 تاسیس شده است. مجموعه لایو شیپ با بهترین متخصصین و همچنین تجهیزات مدرن و مکانیزه کردن فرآیند ارسال گوسفند زنده در تمام ساعات شبانه روز سعی دارد تا دام با کیفیت و سالم را برای شما همشهریان عزیز ارسال کند.برای دریافت اطلاعات بیشتر و داشتن قیمت روز با ما در ارتباط باشید.

این مجموعه با تجربه چندین ساله در امر خرید و فروش انواع گوسفند زنده آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. گوسفندان ما از نژادهای مغان،افشاری،کردی و ماکویی هستند که در مراتع سر سبز پرورش یافته و دارای کیفیت مناسب گوشت می باشند و با توجه به نوع سفارش هر مشتری ارسال میشوند.با داشتن بهترین تجهیزات به شما اطمینان میدهیم که دامی که شما خریداری میکنید از کیفیت بالا برخوردار است . همچنین مرکز ما انواع طیور زنده از جمله مرغ و خروس را برای فروش دارد .لطفا جهت هماهنگی برای خرید طیور یا دام زنده با شماره های موجود در سایت در تماس باشید.

درباره ما
0 +
گوسفند فروخته شده
0 +
تعداد محصولات
0 +
تعداد مشتریان
icon

خدمات ما

کارهایی که ما انجام می دهیم

خرید و فروش دام

گوسفند زنده پیام آمادگی دارد در مراسم شادی و سوگواری شما با تحویل به موقع گوسفند زنده به کمک شما آمده تا کمکی در جهت بهبود مراسم شما انجام دهد.

خرید و فروش گوسفند زنده

گوسفند زنده پیام آمادگی دارد در مراسم شادی و سوگواری شما با تحویل به موقع گوسفند زنده به کمک شما آمده تا کمکی در جهت بهبود مراسم شما انجام دهد.

تحویل گوسفند با قصاب در محل

قصابان ما در ۲۴ ساعت آمادگی دارند در هر زمان که شما تماس گرفتید در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند و بدون هیچ هزینه اضافی دام زنده را برای مراسم شما قربانی نمایند.

تحویل گوسفند با قصاب در محل

قصابان ما در ۲۴ ساعت آمادگی دارند در هر زمان که شما تماس گرفتید در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند و بدون هیچ هزینه اضافی دام زنده را برای مراسم شما قربانی نمایند.

فروش خروس قربانی

موتورسواران ما در سطح شهر همواره آماده هستند تا هر تعداد مرغ و خروس 🐓 که نیاز داشته باشید را در اسرع وقت به محل شما جهت قربانی و رفع چشم زخم تحویل دهند.

فروش خروس قربانی

موتورسواران ما در سطح شهر همواره آماده هستند تا هر تعداد مرغ و خروس 🐓 که نیاز داشته باشید را در اسرع وقت به محل شما جهت قربانی و رفع چشم زخم تحویل دهند.

جهت خرید گوسفند زنده و اطلاع از قیمت بره زنده با کارشناس آقای آرین تماس حاصل فرمائید.

icon

مطالب مفید

خرید دام زنده و آشنایی با روش های تغذیه گوسفندان

پخش ویدیو

ویدیو چراء گوسفندان ما در ييلاق آذربايجان غربی (كأنی سفيد)

متاسفانه امروزه گوسفند زنده را در اتاقک های تاریک و بدون نور و با تغذیه فراوان و ناسالم رشد می دهند که اینگونه دام ها نه تنها کیفیت نداشته بلکه موجب مریضی مصرف کنندگان نیز می گردد. گوسفندان ما در مراتع استان به صورت طبیعی پرورش پیدا می کنند و از نظر کیفیت در بالاترین کیفیت خود می باشند. ما به پرورش گوسفند در مراتع و به صورت کاملاً ارگانیک افتخار می کنیم.

پرورش گوسفند همیشه بسیار مهم در نظر گرفته شده است و در برخی از مناطق ایران مانند غرب تقریباً می توان آن را به عنوان یک نوع پرورش انحصاری تعریف کرد.

قیمت های مربوط به فروش گوسفند زنده به طور کلی توسط اتحادیه دام تعریف می شوند: هر بخش استانی در واقع قیمتی را تعیین می کند.

پرورش گوسفند عملاً به تمام کشورهای جهان گسترش یافته است و این به دو دلیل اصلی اتفاق می افتد: اول، به این دلیل که ما با حیوانی روبرو هستیم که به خوبی با هر آب و هوا و یا زمین سازگاری دارد. ثانیاً به این دلیل که گوسفند منبع پروتئین برای انسان است و علاوه بر آن پشم، پوست و شیر نیز عرضه می کند. علاوه بر این، نباید دست کم گرفت که رژیم غذایی گوسفندان بر پایه محصولات طبیعی است که برای آنها هزینه زیادی لازم نیست.

پرورش گوسفند زنده یک فعالیت کشاورزی است که به منظور تولید گوشت،شیر و پشم و پوست گوسفند انجام میشود.این فعالیت در بسیاری از مناطق جهان،بخصوص در مناطق روستایی و کشاورزی رایج است. برای پرورش گوسفند زنده،نیاز به فضای مناسب برای چراگاه دارید.همچنین باید تغذیه صحیح و متعادل برای آنها فراهم شود.تغذیه گوسفندان معمولا شامل علوفه های خشک و سبز،غلات و محصولات دام میباشد.

مزایای پرورش گوسفند زنده

پرورش گوسفند زنده مزایای زیادی دارد.این حیوانات براحتی خوشان را با شرایط مختلف اقلیمی تطبیق میدهند و در بسیاری از مناطق قابل پرورش هستند.همچنین،تولیدات حاصل از پرورش آنها نظیر پوست،پشم و شیر میتواند منبع درآمد خوبی برای پرورش دهنده باشد. نکته مهم دیگر اینکه گوسفندان با چرا کردند میتوانند باعث تثبیت خاک و بهبود کیفیت آن بشوند.این حیوانات با خوردن علف و گیاهان،خاک را تثبیت کرده و از فرسایش ان جلوگیری میکنند.

با این حال،پرورش دام زنده دارای چالش های بسیاری می باشد.برخی از این چالش ها شامل: بروز بیماری ها و عفونت های مختلف در گله،نگهداری صحیح حین فصول سخت زمستان و همچنین مشکلات بازار و فروش محصولات تولید شده می باشد.بطور کلی پرورش این نوع دام زنده میتواند از لحاظ اقتصادی و منافع زراعی و دامداری یک فعالیت سودمند باشد. :

icon

وبلاگ

اخبار و مقالات

لایو شیپ دارای مجوز شهرداری تهران​

لازم بذکر است خدمت مشتریان گرامی عرض کنیم لطفاً خرید گوسفند زنده خود را تنها بر پایه قیمت قرار ندهید. چون قیمت های ما بر اساس نرخ روز کشتارگاه است که به صورت روزانه در سایت اتحادیه درج می گردد. همچنین مجموعه لایوشیپ دارای مجوز از شهرداری تهران می باشد به همین خاطر قیمت های مصوب در اتحادیه در سایت ما وجود دارد .

متاسفانه برخی از واسطه ها از بی اطلاعی مردم از قیمت انواع دام زنده بهره مند شده و دام بیمار یا سالخورده را با قیمت دام سالم و باکیفیت بفروش می رساند .در نظر داشته باشید که مهمترین عامل در قیمت گوسفند زنده، میزان بازدهی گوشت آن می باشد. پس سعی کنید از مراکزی که تحت نظر بهداشت و اتحادیه دام هستند خرید کنید تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوید.

تاریخچه پیدایش گوسفند زنده

گوسفند یکی از اولین حیواناتی است که انسان سعی کرد در جهان رام کند. اهلی شدن گوسفندها به 10000 سال پیش برمی گردد، در دوران میان سنگی، یکی از دوره هایی که عصر حجر در آن تقسیم شده است.

از گوسفند زنده می توانیم بسیاری از محصولاتی را که برای زندگی روزمره به آنها نیاز داریم به دست آوریم: پشم، پوست ،شیر و گوشت.

در طول تاریخ، گوسفندان همیشه همراه زندگی بشر بوده اند. در واقع، آنها حیواناتی هستند که سازگاری قوی دارند و افراد زیادی جهت سرمایه گذاری سعی کردند که آنرا پرورش بدهند.همه چیزهایی که از یک گوسفند تولید میشود برای انسان مفید بوده است.

فروش گوسفند زنده در تهران و کرج

 

خصوصیات ظاهری و ظاهری گوسفند

یک گوسفند به طور متوسط ​​حدود 20 سال عمر می کند. با شمردن دندان های گوسفند می توانیم سن گوسفند را تشخیص دهیم. در هنگام خرید گوسفند زنده حتما این نکته را در نظر بگیرید تا دام با کیفیت خریداری کنید .

گوسفند سفید جز رنگهایی است که گستردگی بیشتری دارد ولی رنگ های دیگری از جمله مشکی یا خاکستری هم در میان آنها دیده میشود.

 اولین حضور گوسفندان در میان اقوام کوچ نشین و کم تحرک در منطقه دریای خزر، بین استپ هایی که از ترکیه تا شمال چین می رسد، مناطقی با آب و هوای بسیار متفاوت از یکدیگر مشاهده شد که اجازه داده است با گذشت زمان، برای اعطای سازگاری قوی به گوسفندها با متنوع ترین آب و هواها و موقعیت ها، تا به امروز که این حیوانات عملاً در همه قاره ها گسترده شده اند.

تا به امروز، گوسفند به دلیل سهولت پرورش و سازگاری زیادی که این حیوان با مناطق و اقلیم هایی که دارد، در سراسر جهان گسترده شده است.

گوسفند زنده پیام با بهره مندی از توان کارشناسان خود بهترین و با کیفیت ترین دام زنده را پرورش داده و به فروش می رساند.

ما در عرضه و پرورش انواع گوسفند زنده، ارائه قیمت روز آن و دیگر انواع دام زنده مانند:بره زنده، گاو و گوساله زنده در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم و در نظر داریم تمامی توضیحات مورد نیاز در زمینه پرواربندی و قیمت دام زنده در تهران و دیگر شهرهای ایران را در اختیارتان قرار بدهیم تا در صورتی که نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران و … را دارید، بتوانید خرید خود را با آشنایی کامل با انواع نژاد ها، نرخ دام زنده در انواع مختلف و همچنین زمان خرید پیدا کنید.گوسفند زنده پیام با بهره مندی از یک تیم متخصص اماده است تا هر گونه پشتیبانی در زمینه فروش دام را در اختیار شما قرار بدهد.

محاسن خرید گوسفند از گروه لایو شیپ

خرید از لایو شیپ دارای مزایای ویژه ای میباشد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

در جشنواره لایو شیپ، با یکبار خرید دام زنده از تخفیف 10 درصدی در خریدهای بعدی بهره مند خواهید شد.

  • تمام گوسفندان ما در مزارع سرسبز دشت مغان استان اردبیل و کانی سفید در استان آذربایجان غربی رشده کرده اند که همین امر باعث شده تا گوشت آنها بصورت ارگانیک تولید شده و همچنین دارای طعم و مزه بهتری نسبت به دیگر گوسفندان باشد.
  •  
  • عرضه گوسفندان سالم و جوان در مجموعه لایو شیپ که به شما کمک خواهد کرد از کیفیت گوشت بهتری برخوردار باشید.لازم بذکر است ما هیچگونه گوسفند پیر و مسن را برای فروش نمیگذاریم.
  •  
  • ارسال رایگان دام و قصاب به درب منازل مشتری
  • ارسال باسکول در هنگام تحویل به مشتری و وزن کردن دام جلوی چشمان مشتری
  • ارسال دام با شکم خالی و یا کم کردن وزن در هنگام غروب
  • گروه لایوشیپ دارای مجوز از شهرداری و اتحادیه گوشت گوسفندی می باشد و جزء مراکز معتبر فروش گوسفند شهرداری است.
  • خرید دام با قیمت روز بدون پرداخت هیچ گونه وجه اضافی بابت قصابی دام و همچنین خرد کردن گوشت و ….
  • ارائه تخفیف های دوره ای به مناسبت های مختلف مذهبی
  • عدم استفاده از داروهای هورمونی جهت افزایش وزن دام

نحوه خرید گوسفند زنده

بعد از اینکه شما با لایو شیپ تماس گرفتید، باید آدرس و محل دریافت دام را اعلام کنید.همچنین نوع،تعداد و وزن تقریبی گوسفند زنده خود را نیز اطلاع بدهید تا همکاران ما در کمترین زمان جهت اماده سازی و ارسال آن در محل مورد نظر اقدام کنند.بهترین زمان برای خرید دام صبح میباشد که شکم گوسفند خالی است .برای اینکه اطمینان کامل شما برآورده بشود ما همراه با قصاب خود باسکول ارسال میکنیم تا جلوی مشتری دام مجددا وزن بشود .نکته مهم دیگر اینکه قصاب وظیفه دارد گوشت را برای شما خرد، سیرابی آن را کامل تمیز نموده و کله آن را بصورت پاک شده به شما تحویل دهد.تمامی خدمات بصورت تخصصی در مجموعه لایو شیپ انجام میشود تا رضایت کامل شما برآورده بشود.

تمام هزینه های ارسال دام، خرد کردن گوشت، تمیز کردن سیرابی و کله گوسفند رایگان بوده و شما هیچ گونه پرداختی برای موارد فوق نخواهید داشت.

تنها پرداختی شما بر اساس وزن گوسفند خریداری شده ضرب در قیمت روز کشتارگاه می باشد که فعلا 152000 است.

 قیمت روز گوسفند زنده 1402

تصمیم ما این است تا به قیمت گوسفند زنده 1402 در تهران و استان های دیگر بپردازیم . اگر شما هم قصد خرید گوسفند زنده با قیمت روز را دارید و میخواهید خرید با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید. حتما از مراکزی که زیر نظر اتحادیه دام و دارای مجوز از بهداشت هستند خرید کنید تا در دام افراد سودجو و اسطه گرفتار نشوید.خرید از لایو شیپ این اطمینان را میدهد که گوسفندی که خریداری میکنید تمامی شرایط بالا را خواهد شد.

همانطور که می دانید امروزه با توجه به فراز و نشیب هایی که بر روی قیمت تمامی دام ها صورت می پذیرد و سیر نزولی و صعودی را در پیش دارد، حتی الامکان سعی کنید در صورت نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران، مشهد، کرج، شیراز، اصفهان و … از مراکز معتبر دام را تهیه کنید. زیرا امروزه افراد سودجو و فرصت طلب در معابر خیابان ها اقدام به خرید و فروش انواع دام زنده با قیمت های متفاوت و حتی قیمت های خیلی پایین می کنند که ما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه در دام این گونه افراد نیوفتید زیرا آنها با دریافت مبالغ کمتر در قبال دام اقدام به ارائه دام های بیمار و حتی کلاهبرداری های مختلف می کنند.

گروه گوسفند زنده نیز مانند شما هموطنان عزیز از این شرایط ناخرسند است و در حال حاضر رسالت ادامه دادن را انتخاب کردیم تا کشور به ثبات و آرامش برسد و بتوانیم دوباره لبخند رضایت مردم را تماشا کنیم.حداقل قیمت گوساله زنده 130000 می باشد.

چرا گوسفند را باید از شما خریداری نمایم؟

گروه گوسفند زنده دارای مجوز از شهرداری تهران می باشد که در آن با هر گونه گران فروشی به شدت برخورد می گردد. متاسفانه برخی سایت های سودجو از بی اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و با کاهش قیمت، گوسفندان پیر و نمک خورده را به فروش می رسانند. مهمترین عامل در قیمت گوسفند زنده، میزان بازدهی گوشت آن می باشد. لطفاً فریب افراد سودجو را نخورید.

گروه گوسفند زنده در خدمت شماست. اگر شما دامدار هستید و می خواهید فروش گوسفند زنده و یا دام زنده به مجموعه ما داشته باشید خوشحال می شویم دام های شما را خریداری نماییم. با ☎️شماره 09122005029 برای فروش گوسفند زنده تماس بگیرید تا مجموعه ما گوسفند شما را به بالاترین قیمت گوسفند زنده خریداری نمایید.

دفعات زیادی پیش آمده که افرادی تماس میگیرن و از افراد سودجو که در زمینه خرید و فروش دام زنده فعالیت دارند شکایت دارند.

ما هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نداریم و شما موقع خرید باید اطمنیان کامل پیدا کرده و حتما از مراکز تحت پوشش اتحادیه دام خرید کنید.خدمات لایو شیپ برای تمام مناطق تهران و کرج میباشد،در هر منطقه ای هستید میتوانید تماس بگیرید تا کارشناسان ما دام زنده شما را اماده و همراه با قصاب درب منزل تان ارسال کنند.

سفارش آنلاین گوسفند زنده در ایران

مجموعه گوسفند زنده به صورت شبانه روزی اماده انجام خرید و فروش دام زنده گوشتی و پرواری میباشد و در تمام مناطق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تنها با یک تماس با ما گوسفند زنده همراه قصاب و باسکول با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد.

دام زنده ارزان قیمت

از تاریخ 1401/06/20هر کیلوگرم  گوسفند زنده جوان پروار در تهران 74٫000 تومان می باشد.

متاسفانه این روزشرایط صنعت دامداری شرایط خوبی را تجربه نمیکند چون از یکطرف قیمت نهاده های دامی رو به افزایش است که تاثیر مستقیم برای خرید دام مصرف کننده میگذارد.

از طرف دیگر افرادی بصورت سازمان یافته و برای دریافت سودهای کلان در حال قاچاق دام به کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.

برای دریافت قیمت 1402 با شماره 09122005029 تماس بگیرید.

خرید بدون واسطه گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده در تهران با سایر استان های کشور متفاوت است و این اختلاف قیمت ها ممکن است از 5000 تا 10000 تومان باشد.،اگر قصد دارید از قیمت روز گوسفند زنده در تهران باخبر باشید فقط کافیست با شمارهای موجود در سایت تماس بگیرید .چون لایو شیپ بصورت 24 ساعته و حتی روزهای تعطیل آماده دریافت سفارشات و پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با یک تماس با بخش فروش از آخرین قیمت روز انواع دام زنده و همچنین گوسفند زنده ، بره زنده و … با خبر شده و در صورت نیاز اقدام به خرید و ثبت سفارش آنلاین از این مجموعه بزرگ بکنید.

از آنجایی که قیمت ها هر روزه امکان تغییر را دارند ما قیمت دام زنده هر شهر را بصورت تقریبی در سایت قرار دادیم و از ارائه قیمت مصوب معذوریم .همچنین لازم به ذکر است که در برخی از موارد ما قیمت فروش گوسفنده زنده در تهران و همچنین سایر استان ها را اعلام می‌کنیم اما جهت اطلاع دقیق تر می بایست تماس بگیرید ما همواره آماده دریافت هرگونه تماس و مشتاق شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

گروه گوسفنده زنده آماده خدمت رسانی کامل به شما عزیزان در تعطیلات نوروز و فصل بهار بصورت فوری و شبانه روزی می باشد. امیدواریم با افزایش تولید دام در کشور قیمت دام زنده کاهش پیدا کند.

خرید دام از مراکز زیر نظر اتحادیه

اگر شما هم سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که فروشنده های دام، گوسفند خود را با یک قیمت متفاوت نسبت به دیگر فروشندگان به فروش می‌رساند حال یا بیشتر و یا کمتر که اینگونه قیمت‌ها را می‌توان گفت طبیعی است زیرا امکان دارد فردی گوسفند خود را با نرخ جدید خریداری کرده و آن را بفروشد و فردی گوسفند را خود خریده و بعد از پرورش اقدام به فروش با قیمت کمتر در بازار می‌کند که این اختلاف‌ها بیشتر نیست و می‌تواند بین ۱ الی ۴ هزار تومان باشد.

اما در نظر داشته باشید که در بین این افراد برخی افراد سودجو وجود دارند که با ارائه قیمت پایین تر اقدام به ارائه انواع دام بیمار و مبتلا به بیماری‌های کبدی و غیره می کنند که می تواند عواقب بدی چون سلامتی را به همراه داشته باشد از این رو همیشه سعی کنید خرید های خود را از یک مجموعه حرفه ای که تحت نظارت دامپزشکی و داری مجوزهای بازم از ارگان های ذیصلاح می باشد انجام دهید تا از خرید خود مطمئن شوید و با اطمینان خاطر بیشتر از دام استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت گوسفند زنده در بازار استان های مختلف می تواند متفاوت باشد برای مثال قیمت گوسفند زنده در تهران با قیمت گوسفند در مشهد ،کرج ، شیراز ، اصفهان و … ۱ الی ۳ هزار تومان اختلاف داشته باشد که این قیمت‌ها از سوی اتحادیه مشخص می‌شود.

فروش نژادهای مختلف گوسفند زنده در ایران

همانطور که می دانید گوسفندان مانند دیگر دام ها و موجودات دارای نژاد های مختلف هستند که هرکدام از قیمت‌های متفاوتی ( اختلاف جزئی ) نیز برخوردار هستند، برخی از این نژاد ها شامل گوسفند افشار، کردی، مغانی، سنگسر، بلوچی، مهربانی و … است. اگر شما هم تصمیم دارید تا خرید خود را بر اساس نژاد انجام دهید حتماً به این نکته توجه کنید که برخی از مجموعه ها و افراد با ارائه گوسفندان مختلف به نام گوسفند نژاد مورد نظر مشتریان اقدام به سوء استفاده کرده و از آنها مبالغ بیشتری دریافت می کند.

در چنین مواقعی شما می توانید نیاز خود به نژادهای مختلف گوسفند و سایر دام های زنده از لایو شیپ بخواهید. مجموعه ما با در نظر گرفتن انصاف کامل و دارای کارکنان و نیروهای مجرب و خداشناس با ارائه اطلاعات و نشانی های مختلف در رابطه با نژاد مورد نظر شما دام را تحویل خواهند داد.