خرید و قیمت مرغ و خروس محلی زنده کشتار روز

اگر شما دوست دارید تا قیمت خروس زنده را بدانید باید بگوییم که گروه گوسفند زنده برای رفاه حال شما در این برهه زمانی  اقدام به فروش مرغ و خروس زنده جهت قربانی و دفع بلا و چشم زخم می کند. از آنجا که قیمت گوسفند آنقدر بالا رفته است که قشر زیادی از جامعه دیگر قادر به خرید گوسفند زنده نمی باشند مجموعه گوسفند زنده پیام اقدام به راه اندازی اینترنتی مرغ زنده فروشی و خروس زنده نموده است شما می توانید برای جلوگیری از دفع بلا و چشم زخم اقدام به خرید مرغ زنده و خروس زنده و قربانی کردن آن نمایید. قاعدتا یکی از موثرترین راه ها جهت رفع دفع بلا و چشم زخم قربانی کردن و اهدا آن به فقرا میباشد. شما به راحتی می توانید مرغ یا خروس زنده خود را سفارش داده تا به صورت زنده  همراه با قصاب درب منزل و یا محل کار خود در تمام نقاط تهران با هزینه ۵۰ هزار تومان تحویل گرفته و جلوی خودرو و یا خانه و عزیز خود آن را قربانی نمایید.

جهت خرید مرغ و خروس زنده با کارشناس آقای آرین تماس حاصل فرمائید.

مزایای خرید خروس زنده و مرغ زنده فروشی از گروه گوسفند زنده

  • سفارش تعداد زیاد مرغ و خروس زنده

  • بدون نیاز به صرف وقت و رفتن به مرغداری

  • پرداخت پول هنگام تحویل مرغ و خروس زنده به صورت پاک شده

  • تضمین عدم بیمار بودن مرغ و خروس زنده

  • تحویل رایگان درب محل

  • تحویل یک روزه

  • پاسخگویی شبانه روزی حتی در ایام تعطیل

  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری و یا تعویض مرغ و خروس محلی

  • پر کردن و خرد کردن مرغ و خروس

  • داشتن خروس سیاه جهت قربانی

خروس سیاه

خروس سیاه یا نژاد نیوجرسی بعنوان نژاد غول دو منظوره که پس از آن به طور سنتی توسعه داده شده مورد استفاده برای تولید گوشت سنگین است.خروس سیاه شانه تک با لاله گوش سیاه و پوست سیاه و تخمگذاری با تخم مرغ رنگ پوست قهوه ای تولید می کند. نژاد غول نیوجرسی در سه گونه سیاه، سفید، و آبی را انجمن طیور آمریکا (APA) به رسمیت می شناسد.
وزن استاندارد خروس سیاه

فروش مرغ و خروس زنده جهت قربانی و دفع بلا
فروش مرغ و خروس زنده جهت قربانی و دفع بلا

قیمت مرغ و خروس زنده جهت قربانی

مرغ و خروس را شما می توانید به صورت زنده یا سر بریده شده تحویل بگیرید. در حال حاضر قیمت مرغ زنده و خروس زنده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ هر عدد  ۷۵٫۰۰۰ تومان میباشد.

نحوه خرید مرغ و خروس زنده

کافیست با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و تعداد مرغ و خروس زنده خود را سفارش دهید تا به صورت زنده یا حتی سر بریده شده درب منزل تحویل بگیرید. نیازی به پرداخت اینترنتی پول مرغ و خروس نیست و می توانید درب منزل پول را تحویل دهید. می توانید برای دفع بلا یا عروسی و مراسمات مرغ یا خروس زنده سفارش دهید و به صورت حضوری در محل آنرا ذبح شده و پاک کرده تحویل بگیرید. شما تنها قیمت مرغ زنده و خروس زنده را پرداخت می کنید و بابت سر بریدن آن و پاک کردن و تیکه تیکه کردن گوشت مرغ یا خروس پولی پرداخت نخواهید کرد.
تماس بگیرید