خرید و قیمت گوسفند زنده روز از بزرگترین سایت فروش دام زنده پیام

خرید گوسفند زنده در تهران
زمان مطالعه: 10 دقیقه

جهت خرید نژادهای مختلف دام خرید گوسفند زنده و مشاوره: 09122005029(کلیک جهت تماس) آقای آرین- گروه گوسفند زنده

قیمت روز گوسفند زنده 1402 برابر است با  152,000 تومان 

امروز مورخ 22 مهرماه 1402 قیمت گوسفند زنده هر کیلو گوشت گوسفندی بر اساس بازدهی گوشت مابین 152000 تا 156,000 هزار تومان در نوسان می باشد.

لازم بذکر است خدمت مشتریان گرامی عرض کنیم لطفاً خرید گوسفند زنده خود را تنها بر پایه قیمت قرار ندهید. چون قیمت های ما بر اساس نرخ روز کشتارگاه است که به صورت روزانه در سایت اتحادیه درج می گردد. همچنین مجموعه لایوشیپ دارای مجوز از شهرداری تهران می باشد به همین خاطر قیمت های مصوب در اتحادیه در سایت ما وجود دارد .متاسفانه برخی از واسطه ها از بی اطلاعی مردم از قیمت انواع دام زنده بهره مند شده و دام بیمار یا سالخورده را با قیمت دام سالم و باکیفیت بفروش می رساند .در نظر داشته باشید که مهمترین عامل در قیمت گوسفند زنده، میزان بازدهی گوشت آن می باشد. پس سعی کنید از مراکزی که تحت نظر بهداشت و اتحادیه دام هستند خرید کنید تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوید.

تاریخچه پیدایش گوسفند زنده

گوسفند یکی از اولین حیواناتی است که انسان سعی کرد در جهان رام کند. اهلی شدن گوسفندها به 10000 سال پیش برمی گردد، در دوران میان سنگی، یکی از دوره هایی که عصر حجر در آن تقسیم شده است.

از گوسفند زنده می توانیم بسیاری از محصولاتی را که برای زندگی روزمره به آنها نیاز داریم به دست آوریم: پشم، پوست ،شیر و گوشت.

در طول تاریخ، گوسفندان همیشه همراه زندگی بشر بوده اند. در واقع، آنها حیواناتی هستند که سازگاری قوی دارند و افراد زیادی جهت سرمایه گذاری سعی کردند که آنرا پرورش بدهند.همه چیزهایی که از یک گوسفند تولید میشود برای انسان مفید بوده است.

خصوصیات ظاهری و ظاهری گوسفند

یک گوسفند به طور متوسط ​​حدود 20 سال عمر می کند. با شمردن دندان های گوسفند می توانیم سن گوسفند را تشخیص دهیم. در هنگام خرید گوسفند زنده حتما این نکته را در نظر بگیرید تا دام با کیفیت خریداری کنید .

گوسفند سفید جز رنگهایی است که گستردگی بیشتری دارد ولی رنگ های دیگری از جمله مشکی یا خاکستری هم در میان آنها دیده میشود.

 اولین حضور گوسفندان در میان اقوام کوچ نشین و کم تحرک در منطقه دریای خزر، بین استپ هایی که از ترکیه تا شمال چین می رسد، مناطقی با آب و هوای بسیار متفاوت از یکدیگر مشاهده شد که اجازه داده است با گذشت زمان، برای اعطای سازگاری قوی به گوسفندها با متنوع ترین آب و هواها و موقعیت ها، تا به امروز که این حیوانات عملاً در همه قاره ها گسترده شده اند.

تا به امروز، گوسفند به دلیل سهولت پرورش و سازگاری زیادی که این حیوان با مناطق و اقلیم هایی که دارد، در سراسر جهان گسترده شده است.

گوسفند زنده پیام با بهره مندی از توان کارشناسان خود بهترین و با کیفیت ترین دام زنده را پرورش داده و به فروش می رساند.

 

☎️تماس با گروه گوسفند زنده

برای برقراری تماس با گوسفند زنده پیام می توانید با کلیک بر روی شماره های ذیل با ما در ارتباط باشید.

تلفن همراه در تمام مناطق ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ , ۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵
شمال تهران ۲۲۵۰۷۲۵۵,۲۲۳۰۲۰۳۰,
۲۲۳۲۲۱۰۰,۲۲۳۱۸۷۵۹,
۲۲۳۲۱۰۹۱, ۲۲۵۲۲۴۶۷
شهرک غرب و محدوده 88523110
ونک و میرداماد ویوسف اباد 88571771
محدوده مناطق غرب تهران 44832692
اریا شهر تهرانسر و محدوده 44321588
مناطق مرکز تهران و محدوده 66623579
پیروزی و امام حسین و محدوده 33108263
مناطق شرق تهران 77930049
مناطق جنوب و جنوب شرقی 55962662
محدوده درياچه و گرمدره 44833129
محدوده جاده قديم  کرج 44838862
پرند 44880742
برای تماس فقط بر روی شماره ها کلیک نمائید

 

ما در عرضه و پرورش انواع گوسفند زنده، ارائه قیمت روز آن و دیگر انواع دام زنده مانند:بره زنده، گاو و گوساله زنده در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم و در نظر داریم تمامی توضیحات مورد نیاز در زمینه پرواربندی و قیمت دام زنده در تهران و دیگر شهرهای ایران را در اختیارتان قرار بدهیم تا در صورتی که نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران و … را دارید، بتوانید خرید خود را با آشنایی کامل با انواع نژاد ها، نرخ دام زنده در انواع مختلف و همچنین زمان خرید پیدا کنید.گوسفند زنده پیام با بهره مندی از یک تیم متخصص اماده است تا هر گونه پشتیبانی در زمینه فروش دام را در اختیار شما قرار بدهد.

خرید گوسفند زنده

محاسن خرید گوسفند از گروه لایو شیپ

خرید از لایو شیپ دارای مزایای ویژه ای میباشد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

در جشنواره لایو شیپ، با یکبار خرید دام زنده از تخفیف 10 درصدی در خریدهای بعدی بهره مند خواهید شد.

  • تمام گوسفندان ما در مزارع سرسبز دشت مغان استان اردبیل و کانی سفید در استان آذربایجان غربی رشده کرده اند که همین امر باعث شده تا گوشت آنها بصورت ارگانیک تولید شده و همچنین دارای طعم و مزه بهتری نسبت به دیگر گوسفندان باشد.
  • عرضه گوسفندان سالم و جوان در مجموعه لایو شیپ که به شما کمک خواهد کرد از کیفیت گوشت بهتری برخوردار باشید.لازم بذکر است ما هیچگونه گوسفند پیر و مسن را برای فروش نمیگذاریم.
  • ارسال رایگان دام و قصاب به درب منازل مشتری
  • ارسال باسکول در هنگام تحویل به مشتری و وزن کردن دام جلوی چشمان مشتری
  • ارسال دام با شکم خالی و یا کم کردن وزن در هنگام غروب
  • گروه لایوشیپ دارای مجوز از شهرداری و اتحادیه گوشت گوسفندی می باشد و جزء مراکز معتبر فروش گوسفند شهرداری است.
  • خرید دام با قیمت روز بدون پرداخت هیچ گونه وجه اضافی بابت قصابی دام و همچنین خرد کردن گوشت و ….
  • ارائه تخفیف های دوره ای به مناسبت های مختلف مذهبی
  • عدم استفاده از داروهای هورمونی جهت افزایش وزن دام

آدرس جهت خرید حضوری دام

تهران – انتهای اتوبان ستاری –  شمال میدان دانشگاه – ۱ کیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باکری – نبش خیابان کشاورز – درب سفید بزرگ باغ انار – گروه گوسفند زنده
آدرس گوسفند زنده
آدرس فروش حضوری گوسفند – کلیک روی تصویر جهت مسیریابی

نحوه تمیز کردن کله پاچه کاملا بهداشتی برای تحویل به مشتری

 

 

نحوه خرید گوسفند زنده

بعد از اینکه شما با لایو شیپ تماس گرفتید، باید آدرس و محل دریافت دام را اعلام کنید.همچنین نوع،تعداد و وزن تقریبی گوسفند زنده خود را نیز اطلاع بدهید تا همکاران ما در کمترین زمان جهت اماده سازی و ارسال آن در محل مورد نظر اقدام کنند.بهترین زمان برای خرید دام صبح میباشد که شکم گوسفند خالی است .برای اینکه اطمینان کامل شما برآورده بشود ما همراه با قصاب خود باسکول ارسال میکنیم تا جلوی مشتری دام مجددا وزن بشود .نکته مهم دیگر اینکه قصاب وظیفه دارد گوشت را برای شما خرد، سیرابی آن را کامل تمیز نموده و کله آن را بصورت پاک شده به شما تحویل دهد.تمامی خدمات بصورت تخصصی در مجموعه لایو شیپ انجام میشود تا رضایت کامل شما برآورده بشود.

تمام هزینه های ارسال دام، خرد کردن گوشت، تمیز کردن سیرابی و کله گوسفند رایگان بوده و شما هیچ گونه پرداختی برای موارد فوق نخواهید داشت.

تنها پرداختی شما بر اساس وزن گوسفند خریداری شده ضرب در قیمت روز کشتارگاه می باشد که فعلا 152000 است.

 قیمت روز گوسفند زنده 1402

تصمیم ما این است تا به قیمت گوسفند زنده 1402 در تهران و استان های دیگر بپردازیم . اگر شما هم قصد خرید گوسفند زنده با قیمت روز را دارید و میخواهید خرید با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید. حتما از مراکزی که زیر نظر اتحادیه دام و دارای مجوز از بهداشت هستند خرید کنید تا در دام افراد سودجو و اسطه گرفتار نشوید.خرید از لایو شیپ این اطمینان را میدهد که گوسفندی که خریداری میکنید تمامی شرایط بالا را خواهد شد.

همانطور که می دانید امروزه با توجه به فراز و نشیب هایی که بر روی قیمت تمامی دام ها صورت می پذیرد و سیر نزولی و صعودی را در پیش دارد، حتی الامکان سعی کنید در صورت نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران، مشهد، کرج، شیراز، اصفهان و … از مراکز معتبر دام را تهیه کنید. زیرا امروزه افراد سودجو و فرصت طلب در معابر خیابان ها اقدام به خرید و فروش انواع دام زنده با قیمت های متفاوت و حتی قیمت های خیلی پایین می کنند که ما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه در دام این گونه افراد نیوفتید زیرا آنها با دریافت مبالغ کمتر در قبال دام اقدام به ارائه دام های بیمار و حتی کلاهبرداری های مختلف می کنند.

گروه گوسفند زنده نیز مانند شما هموطنان عزیز از این شرایط ناخرسند است و در حال حاضر رسالت ادامه دادن را انتخاب کردیم تا کشور به ثبات و آرامش برسد و بتوانیم دوباره لبخند رضایت مردم را تماشا کنیم.حداقل قیمت گوساله زنده 130000 می باشد.

افراد سودجو فروشنده دام

دفعات زیادی پیش آمده که افرادی تماس میگیرن و از افراد سودجو که در زمینه خرید و فروش دام زنده فعالیت دارند شکایت دارند.باید بدانید که ما هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نداریم و شما موقع خرید باید اطمنیان کامل پیدا کرده و حتما از مراکز تحت پوشش اتحادیه دام خرید کنید.خدمات لایو شیپ برای تمام مناطق تهران و کرج میباشد،در هر منطقه ای هستید میتوانید تماس بگیرید تا کارشناسان ما دام زنده شما را اماده و همراه با قصاب درب منزل تان ارسال کنند. برای دریافت قیمت گوسفند زنده 1402 با شماره 09122005029 تماس بگیرید.

مجموعه گوسفند زنده به صورت شبانه روزی اماده انجام خرید و فروش دام زنده گوشتی و پرواری میباشد و در تمام مناطق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تنها با یک تماس با ما گوسفند زنده همراه قصاب و باسکول با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد.

 

از تاریخ 1401/06/20هر کیلوگرم  گوسفند زنده جوان پروار در تهران 74٫000 تومان می باشد.متاسفانه این روزشرایط صنعت دامداری شرایط خوبی را تجربه نمیکند چون از یکطرف قیمت نهاده های دامی رو به افزایش است که تاثیر مستقیم برای خرید دام مصرف کننده میگذارد،و از طرف دیگر افرادی بصورت سازمان یافته و برای دریافت سودهای کلان در حال قاچاق دام به کشورهای حوزه خلیج فارس هستند .

خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده در تهران با سایر استان های کشور متفاوت است و این اختلاف قیمت ها ممکن است از 1000 تا 5000 تومان باشد.،اگر قصد دارید از قیمت روز گوسفند زنده در تهران باخبر باشید فقط کافیست با شمارهای موجود در سایت تماس بگیرید .چون لایو شیپ بصورت 24 ساعته و حتی روزهای تعطیل آماده دریافت سفارشات و پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با یک تماس با بخش فروش از آخرین قیمت روز انواع دام زنده و همچنین گوسفند زنده ، بره زنده و … با خبر شده و در صورت نیاز اقدام به خرید و ثبت سفارش آنلاین از این مجموعه بزرگ بکنید.

از آنجایی که قیمت ها هر روزه امکان تغییر را دارند ما قیمت دام زنده هر شهر را بصورت تقریبی در سایت قرار دادیم و از ارائه قیمت مصوب معذوریم .همچنین لازم به ذکر است که در برخی از موارد ما قیمت فروش گوسفنده زنده در تهران و همچنین سایر استان ها را اعلام می‌کنیم اما جهت اطلاع دقیق تر می بایست تماس بگیرید ما همواره آماده دریافت هرگونه تماس و مشتاق شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

گروه گوسفنده زنده آماده خدمت رسانی کامل به شما عزیزان در تعطیلات نوروز و فصل بهار بصورت فوری و شبانه روزی می باشد. امیدواریم با افزایش تولید دام در کشور قیمت دام زنده کاهش پیدا کند.

خرید دام از مراکز معتبر

اگر شما هم سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که فروشنده های دام، گوسفند خود را با یک قیمت متفاوت نسبت به دیگر فروشندگان به فروش می‌رساند حال یا بیشتر و یا کمتر که اینگونه قیمت‌ها را می‌توان گفت طبیعی است زیرا امکان دارد فردی گوسفند خود را با نرخ جدید خریداری کرده و آن را بفروشد و فردی گوسفند را خود خریده و بعد از پرورش اقدام به فروش با قیمت کمتر در بازار می‌کند که این اختلاف‌ها بیشتر نیست و می‌تواند بین ۱ الی ۴ هزار تومان باشد.

اما در نظر داشته باشید که در بین این افراد برخی افراد سودجو وجود دارند که با ارائه قیمت پایین تر اقدام به ارائه انواع دام بیمار و مبتلا به بیماری‌های کبدی و غیره می کنند که می تواند عواقب بدی چون سلامتی را به همراه داشته باشد از این رو همیشه سعی کنید خرید های خود را از یک مجموعه حرفه ای که تحت نظارت دامپزشکی و داری مجوزهای بازم از ارگان های ذیصلاح می باشد انجام دهید تا از خرید خود مطمئن شوید و با اطمینان خاطر بیشتر از دام استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت گوسفند زنده در بازار استان های مختلف می تواند متفاوت باشد برای مثال قیمت گوسفند زنده در تهران با قیمت گوسفند در مشهد ،کرج ، شیراز ، اصفهان و … ۱ الی ۳ هزار تومان اختلاف داشته باشد که این قیمت‌ها از سوی اتحادیه مشخص می‌شود.

نژادهای مختلف دام

همانطور که می دانید گوسفندان مانند دیگر دام ها و موجودات دارای نژاد های مختلف هستند که هرکدام از قیمت‌های متفاوتی ( اختلاف جزئی ) نیز برخوردار هستند، برخی از این نژاد ها شامل گوسفند افشار، کردی، مغانی، سنگسر، بلوچی، مهربانی و … است. اگر شما هم تصمیم دارید تا خرید خود را بر اساس نژاد انجام دهید حتماً به این نکته توجه کنید که برخی از مجموعه ها و افراد با ارائه گوسفندان مختلف به نام گوسفند نژاد مورد نظر مشتریان اقدام به سوء استفاده کرده و از آنها مبالغ بیشتری دریافت می کند.

در چنین مواقعی شما می توانید نیاز خود به نژادهای مختلف گوسفند و سایر دامهای زنده از لایو شیپ بخواهید. مجموعه ما با در نظر گرفتن انصاف کامل و دارای کارکنان و نیروهای مجرب و خداشناس با ارائه اطلاعات و نشانی های مختلف در رابطه با نژاد مورد نظر شما دام را تحویل خواهند داد.

 

گروه گوسفند زنده در خدمت شماست. اگر شما دامدار هستید و می خواهید فروش گوسفند زنده و یا دام زنده به مجموعه ما داشته باشید خوشحال می شویم دام های شما را خریداری نماییم. با ☎️شماره 09122005029 برای فروش گوسفند زنده تماس بگیرید تا مجموعه ما گوسفند شما را به بالاترین قیمت گوسفند زنده خریداری نمایید.

قیمت روز گوسفند زنده؟

امروز در تاریخ 22 شهریور 1401 هر کیلو گوسفند زنده 75.000 می باشد.

چرا گوسفند را باید از شما خریداری نمایم؟

گروه گوسفند زنده دارای مجوز از شهرداری تهران می باشد که در آن با هر گونه گران فروشی به شدت برخورد می گردد. متاسفانه برخی سایت های سودجو از بی اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و با کاهش قیمت، گوسفندان پیر و نمک خورده را به فروش می رسانند. مهمترین عامل در قیمت گوسفند زنده، میزان بازدهی گوشت آن می باشد. لطفاً فریب افراد سودجو را نخورید.

برای خرید گوسفند زنده ار شما چه کاری باید انجام دهم؟

☎️تماس جهت خرید گوسفند زنده و مشاوره: 09122005029 آقای آرین- گروه گوسفند زنده

 

مشاهده نظرات کاربران

تصاویر از گله گوسفندان ما در دشت مغان

لایو شیپ ” یکی از بزرگترین مراکز و مجموعه های عرضه گوسفند زنده تهران و همچنین در سایر استان ها آماده ارائه انواع خدمات فروش و خرید انواع دام زنده مانند بره، گوسفند، گاو، گوساله و… برای انواع مراسمات دینی و مذهبی، عید قربان، قربانی برای عقیقه کودکان، قربانی حاجی و کربلایی، عروسی، عقد و بسیاری دیگر می باشد که با خدماتی چون ارسال باسکول جهت وزن دام در حضور مشتری، پرداخت در محل و پس از تحویل سفارش، ارسال کاملا رایگان، ارسال قصاب ماهر جهت زد و خورد کردن اسلامی و … همراه می باشد.

Rate this post

فهرست مطالب

‫573 نظرها

  1. باسلام خدمت بازدید کنندگان عزیز کسایی که تو دیدگاه شماره میزارن برای مشاوره و خرید با مجموعه گوسفند زنده نیستند فقط با شماره‌ای که تو ارتباط با ما هستش به مجموعه ما مرتبط میشه

  2. با سلام
    اگر سوالاتی مربوط به گوسفند دارید میتوانید به شماره 09229768482در واتساپ پیام بدهید تا پاسخ سوالتان را دریافت کنید به صورت کاملا رایگان

  3. مورد تایید دامپزشکی کل کشور و متخصصین داخلی از جمله دکتر نوریان سرور???? وبسیاری از کارخانجات خوراک دام بزرگ در استان های گلستان ،خراسان بزرگ،تهران،شیراز ، تبریز و قم و…

    ????***محصول اول====»هفت جزئی مواد معدنی آلی دامی:
    ١—توقف پشم خواری گندخواری و پشم ریزی
    ٢__افزایش درصد دو و چندقلوزایی
    ٣__جلوگیری از سقط و بیماری های بره ها
    ۴__تقویت عملکرد سیستم ایمنی
    ۵__مقاوم شدن دام بخصوص در تنش ها و استرس های محیطی
    ۶__کاهش طول دوره بیماری ها
    ٧__ کمک به جلوگیری از زردی و کم خونی
    ٨__افزایش وزن گیری بره ها

    ✅***محصول دوم====»کنسانتره سه درصد گوسفند زنده و بز (کامل ترین مکمل ویتامینه معدنی به تفکیک آبستن و پرواری)

    داشتی????
    پرواری????
    آبستن و شیرده????
    دارای:
    ١.پروبیوتیک(تقویت شکمبه و افزایش تجزیه فیبر خوراک)
    ٢.بافر
    ٣.مواد معدنی آلی (هپتامیکس ) شامل، هفت ماده معدنی آلی(سلنیوم، مس، آهن، منگنز، کبالت، روی، کروم و کلسیم)
    ۴.ویتامین A
    ۵.ویتامین D3
    ۶.ویتامین E
    ٧.توکسین بایندر(جاذب سموم خوراک و سَم ها)
    ٨-فسفر (جدید❗️)
    ٩-کلسیم
    ١٠-کولین کلراید

    برخی تفاوت ها
    ١-دز مصرف 30 کیلو در تن (3درصد)
    ٢-دارای محصول پروبیوتیک(بهبود مشکلات گوارشی و تسریع تکامل شکمبه در بره ها و افزایش هضم فیبر خوراک)
    ٣-دارای توکسین بایندر (غیرفعال کننده سموم و قارچهای موجود در خوراک

  4. سلام.
    50راس گوسفد لری خوب دارم گوسفند درجه یک کسی خواست با این شماره تماس بگیرید.
    09378266219

  5. شرکت حمل و نقل گسترش ترابر شمیم
    قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور
    پایانه کالای استان تهران _غرفه 14
    شرکت حمل و نقل گسترش ترابر شمیم با سابقه درخشان در صنعت حمل و نقل کشور در صورت نیاز جهت حمل کالای آن شرکت از تهران و حومه اعم از شهری و شهرستان به تمام نقاط کشور مجهز به انواع کامیونهای سبک و سنگین
    (خاور _911 _تک _ ده چرخ _تریلی ترانزیت و ….) 50 میلیون بیمه رایگان وبارنامه دولتی
    با کادری مجرب و متعهد اعلام داشته و امیدوار است با عنایت شما عزیزان همکاری صادقانه و گسترده ای داشته باشیم.

    ????شبانه روزی و بدون تعطیلی حتی ایام تعطیل????

    ???? ارسال به شهر و شهرستان های تمام نقاط ایران????

    هدف ما جلب رضایت مشتری میباشد مارا حتی یک بارهم شده امتحان کنید باقیمت های بسیار مناسب به تمام نقاط کشور ایران

    مشتری همیشگی ماباشید و مارا به اقوام و دوستان معرفی نمایید.
    مشاور شما در صنعت حمل و نقل

  6. ببید مشکل نهاده دامیه
    از اینور امروز تو بازار قیمت بره نر 47تومن بود تو لرستان از اونور گوشتو کیلویی 125هزارتومن میدن مصرف کننده هم تولید کننده هم مصرف کننده دارن این وسط میسوزن
    الان جو کیلویی 7هزارتومنه پس بره زنده باید بشه کیلوی 110تومن ک دادم دار ضرر نکنه
    همه مشکل نهاده دامیه ک. خوب توضیع نمیشه

  7. وقتی اجازه صادرات گوشت مازاد تولید شده ویا دام زنده طبق اصول وقوانین صادراتی .صادر بشه مشخص هست که پای دلال وقاچاقچی ب موضوع باز میشه ومتاسفانه بعضی از این دلال ها وقاچاقچیان محترم بطور سازمان یافته اقدام ب قاچاق دام زنده مولد میکنن که ضربه جبران ناپذیری در طی چند سال ب چرخه تولید گوشت ودام کشور میکنه .واقعا چرا ب اتدازه ی جو مسئولین ومدیران کشور بخصوص جهاد کشاورزی عقل ندارن خدایش چرا این کشور داره بدست ی عده خائن وطن فروش وبی فکر رو ب دره تباهی ونابودی هدایت میشه .فقط خدا کمکمون کنه واز دست این از خدا بیخبران ملت ومملکت را نجات بدهد

  8. سلام تشکر از اطلاعات بسیار خوب تون ،،،بره های که پشم میخورد چه ویتامینی بهشون بزنیم

  9. سلام
    آخه باس بفکر مصرف کننده هم بود واقعا با قیمت گوشت125 هزار تومن که قراره بشه145 هزارتومن دیگه نصف مردم نمیتونن گوشت بخورن.اینم مشکل بعدیه که باید بفکرش بود.

  10. سلام
    جو از2تومنشده6تا7تومن
    گوشت همچنان با چماغ نمیزارن گرون بشه
    خوب اگ دولتمرد اینقدر ب فکر تولید هست خوب بزاره دام صادر بشه کهم ارز وارد کشور میشه و هم تولید رونق پیدا میکنه
    تو منطقه ربطه اول دام رو داریم همشو نگهداشتیم تو مملکت .چرا ما برزیل منطقه نشیم گوشت صادر کنیم
    مگ چقدر عقل میخاد چقدر مدیریت میخاد
    باور کنید اگ قاچاقچی هم وزیر کشاورزی بود بهتر کار میکرد و صنعت دامداری کشور نجات پیدا میکرد
    الان تولید مازاد داریم ولی نمیزارن صادر کنیم
    بعد دولت بجای یارانه بیاد گوشت یارانه ای بده دست مردم
    ای دل غافل وقتی دولت خودش دلال وارد کننده باشه برنامه داره برا زدن تولید

  11. جو کیلویی خدا تومان… قیمت دام زنده این باید باشه گوه تو دامداری…
    خودمو بدبخت کردم.

  12. سلام حامد خواجه پور هستم کارشناس فروش گروه کارخانجات تولیدی آرین رویش درصورت نیاز به مشاوره برای خرید خوراک آماده دام و طیور_تامین نهاده ها_مکمل ها_ریز مغزی ها_تامین جوجه_پودر خون_پودر ماهی_کربنات و……به شماره های:09393309070_09176908781  جهت پاسخگویی سریع و استعلام قیمت روز و ثبت سفارش در واتساپ,تلگرام,smsپیام دهید یا در ساعات اداری تماس حاصل فرمائید. لازم به ذکر است هزینه ارسال کنسانتره بالای 2تن بر عهده شرکت میباشد نصف نقد و نصف چک2ماهه.

  13. با عرض سلام و خسته نباشید بنده حامد خواجه پور هستم کارشناس فروش شرکت آرین رویش تولید کننده خوراک آماده دام و طیور-تامین نهاده ها-مکمل ها-ریز مغزی ها و تامین جوجه گوشتی یک روزه با سابقه 16 سال فعالیت
    لیست محصولات و قیمت های شرکت آرین رویش به شرح زیر میباشد:
    نام محصول      قیمت به تومان
    پودر گوشت(پروتئین 50+-2  tvn زیر 130)     8000
    پودر ماهی(پروتئین60+-2 tvn زیر 130)    14500     
    پودر گوشت استخوان ترکیبی   4900
    کنجاله جوانه ذرت_جایگزین ذرت    4700
    اسید چرب                 10100
    متیونین دگوسا           78000  حدودا
    لیزین                          28000    حدودا
    پودر خون                  5800
    پودر پر                       14800
    روغن 3بار تصفیه شده سویا رنگ بری شده     17800
    روغن 3بار تصفیه شده سویا رنگ بری نشده    17500
    (گالن 18 کیلویی و وزن تقریبی روغن17کیلو 300 گرم و 700 گرم وزن گالن.روغن فله جهت تناژ بالا موجود است)
    روغن 1بار تصفیه شده   14800
    روغن خام سویا     15300
    گلوتن گندم(80%به بالا)     22500
    گلوتن ذرت(60%)         16200
    دان پلت:   سوپر استارتر     9150
                    استارتر             8700
                     میان دان          8100
                        پایان دان      7800
    کنسانتره:     2/5گلد                    19000
                          2/5سیلور            15250
                          5گلد                    12100
                      5سیلور                    10600
               ⭐ویژه 2/5درصد           22400
    (کنسانتره بالای 2 تن نصف نقد…..نصف چک هر ماه 3%درصد ارائه سند معتبر ملک یا خودرو الزامی است . هزینه ارسال بار بر عهده شرکت است)
    دان آماده و کنسانتره ضریب تبدیل 1/7 هست و وزن به 2کیلو 800گرم در زمان کشتار میرسد.
    تمامی محصولات به شرط آنالیز
    نمونه کار هزینه ارسال برعهده مشتری
    فروش تمام محصولات به صورت نقدی میباشد به استثنای کنسانتره بالای 2تن.
    هزینه ارسال بار از استان البرز_هشتگرد محاسبه خواهد شد.
    مدت زمان ارسال بار4تا7روز کاری.

    لیست محصولات و قیمت کنسانتره گاو و گوسفند:
    کنسانتره گاو شیری سوپر تولید                  7800
    کنسانتره پلت گاو شیری متوسط تولید        6250
    کنسانتره برای بره پرواری                          5650
    کنسانتره پلت گوساله پرواری                     5750
    کنسانتره میش آبستن                               4950

    تامین جوجه گوشتی 1روزه ابتدا دریافت بیعانه و در صورت نیاز بیمه کردن جوجه هزینه با مشتری

    خرید مرغ مابین 400تا 600تومان زیر قیمت روز غرب تهران و نحوه پرداخت و تسویه حساب به دو صورت انجام میشود:
    1_نصف مبلغ نقد بعد از 2هفته پرداخت و نصف کنسانتره و جوجه و دان آماده و محصولات
    2_کل مبلغ جنس تحویل داده میشود
    هزینه حمل و نقل بر عهده شرکت

    جو         استعلام موجودی
    ذرت ایرانی هزینه ارسال بار بر عهده شرکت     4300
    ذرت خارجی هزینه ارسال بار بر عهده شرکت   4800

    سویای ایرانی کیمیا دانه فارس بارگیری از شیراز هر کامیون 15 تن کف انبار میتونیم بدیم هزینه باربری بر عهده مشتری  9900

    مزایای استفاده از کنسانتره و دان آماده آرین رویش:
    1_قابل هضم مواد اولیه مصرفی بیشتر و بهتر
    2_خوش خوراک تر بودن از خوراک آردی(افزایش کیفیت خوراک)
    3_افزایش سلامت دام و طیور(کاهش چشمگیر مشکلات و بیماری های ناشی از خوراک که باعث کاهش ریسک نگهداری از دام و طیور میشود)
    4_افزایش ذخیره سازی انرژی در بدن حیوان و افزایش وزن در زمان کشتار که باعث افزایش بهره وری میشود
    5_کاهش قیمت تمام شده در تولید گوشت و مرغ(کاهش هزینه های نگهداری که موجب افزایش سود دهی میگردد)
    در صورت نیاز به مشاوره با دکتر دام و طیور میتوانید از ساعت 9تا17 از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت9 تا13 در روز پنج شنبه تماس حاصل فرمائید.

    شما میتوانید جهت ⭐استعلام قیمت روز⭐و ثبت سفارشات خود جهت پاسخگویی سریع از طریق واتساپ یا تلگرام یا پیام کوتاه به شماره:       
    0939    330    90    70
    ………………………………..
    0917    690    87    81
    ارسال کنید.(جهت ارسال سفارش لطف کنید مشخصات دقیق را ارسال فرمائید)
    شماره بنده را در موبایل خود ذخیره نمایید
    و خوشحال میشوم که محصولاتمان را به همکارانتان معرفی نمایید
    امیدوارم که بتوانیم با همدیگر همکاری داشته باشیم
    با تشکر حامد خواجه پور کارشناس فروش شرکت آرین رویش
    شماره تماس
    09176908781

    1. سلام من ده هزار راس بره که از شیر جدا شده باشه میخایم شما نمبر واتسپ ندارید من کوشش کردم پیدا کنم اما نبود اگر لطف کنید ایمیل کنید یا نمبر واتسپ بدهید تا همرای تان صحب کنم

  14. هفت جزئی مواد معدنی آلی دامی:
    ١—توقف پشم خواری گندخواری و پشم ریزی
    ٢__افزایش درصد دو و چندقلوزایی
    ٣__جلوگیری از سقط و بیماری های بره ها
    ۴__تقویت عملکرد سیستم ایمنی
    ۵__مقاوم شدن دام بخصوص در تنش ها و استرس های محیطی
    ۶__کاهش طول دوره بیماری ها
    ٧__ کمک به جلوگیری از زردی و کم خونی
    ٨__افزایش وزن گیری بره ها

    ✅***محصول دوم====»کنسانتره سه درصد گوسفند وبز (کامل ترین مکمل ویتامینه معدنی به تفکیک آبستن و پرواری)

    داشتی????
    پرواری????
    آبستن و شیرده????
    دارای:
    ١.پروبیوتیک(تقویت شکمبه و افزایش تجزیه فیبر خوراک)
    ٢.بافر
    ٣.مواد معدنی آلی (هپتامیکس ) شامل، هفت ماده معدنی آلی(سلنیوم، مس، آهن، منگنز، کبالت، روی، کروم و کلسیم)
    ۴.ویتامین A
    ۵.ویتامین D3
    ۶.ویتامین E
    ٧.توکسین بایندر(جاذب سموم خوراک و سَم ها)
    ٨-فسفر (جدید❗️)
    ٩-کلسیم
    ١٠-کولین کلراید

    برخی تفاوت ها
    ١-دز مصرف 30 کیلو در تن (3درصد)
    ٢-دارای محصول پروبیوتیک(بهبود مشکلات گوارشی و تسریع تکامل شکمبه در بره ها و افزایش هضم فیبر خوراک)
    ٣-دارای توکسین بایندر (غیرفعال کننده سموم و قارچهای موجود در خوراک

    09151176966
    09916408972
    خانم افتخاری

  15. سلام من چوپانی در ارومیه هستم الان جو کیلویی 5هزارتومانه علف بسته ای 30 هزار تومان واقعا با این قیمت زنده گاپان من خیلی تو ضررم به نظرتون میره بالا

  16. کاهش سقط،
    افزایش اشتها،
    کاهش گند خواری،
    تقویت سیستم ایمنی،
    کاهش مشکلات حرکتی،
    افزایش تولید شیر و آغوز،
    افزایش حجم و کیفیت اسپرم،
    وکاهش چشمگیر مرگ ومیر وبره میری

    با مواد معدنی کیلاته و هپتامیکس

    ۰۹۱۵۱۱۷۶۹۶۶
    ۰۹۹۱۶۴۰۸۹۷۲

    روزی ۴۰ تک تومن برای هر راس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شرکت دانش بنیان آریانا

    اسم هپتامیکس رو همه شنیدن توهر استانی بخواین بازدید کنید از مشتریان ما

    1. ممنون از حسن نظر شما. امیدوارم گوسفند زنده پیام مرجع خوبی برای دریافت قیمت و کمکی جهت پرورش دادم به دامداران عزیز باشد

  17. سلام چرا دولت اجازه نمی‌دهد گوشت به قیمت جهانی دلار عرضه بشه درحالیکه خوراکش به دلاردراختیاردامدارقرارمیگره من از دامداران می‌خوام ضمن خودداری از فروش دام در داخل اعتراض کرده اگه قیمت واقعی نشد با فشار به دولت ضد تولید مجوز صادرات دام زنده رابگیریم#آزادی صادرات دام زنده#

    1. رومانف نیاز به محیط خاصی برای رشد داره. محیط سرد و کوهستانی. ترکیب نژادی های جالبی الان میتونید پیدا کنید از رومانف که برای محیط ایران آماده شده است

  18. بهترین مکمل ویتامینه معدنی در ایران شرکت آریانا
    09151176966
    ✅کامل ترین کنسانتره
    ٣درصد گوسفندوبز

    داشتی????
    پرواری????
    آبستن و شیرده????

    دارای:????

    ١.پروبیوتیک(تقویت شکمبه و افزایش تجزیه فیبر خوراک)
    ٢.بافر
    ٣.مواد معدنی آلی (هپتامیکس ) شامل، هفت ماده معدنی آلی(سلنیوم، مس، آهن، منگنز، کبالت، روی، کروم و کلسیم)
    ۴.ویتامین A
    ۵.ویتامین D3
    ۶.ویتامین E
    ٧.توکسین بایندر(جاذب سموم خوراک و سَم ها)
    ٨-فسفر (جدید❗️)
    ٩-کلسیم
    ١٠-کولین کلراید

    برخی تفاوت ها
    ١-دز مصرف 30 کیلو در تن (3درصد)
    ٢-دارای محصول پروبیوتیک(بهبود مشکلات گوارشی و تسریع تکامل شکمبه در بره ها و افزایش هضم فیبر خوراک)
    ٣-دارای توکسین بایندر (غیرفعال کننده سموم و قارچهای موجود در خور

  19. سلام لطفا بگید باگرانی اذوقه چرا قیمت گوساله بالا نمی ره یه ساله زحمت کشیدم اخر هیچ

    1. دودستی بزنیم برسرمون این نتیجه نون حلال نتیجه زحماتمونه نتیجه بدبختیمونه و از دولتمون سپاس گذاریم برای اینکه به مادام دارها میرسه وقتی جو بشه کیلوی پنچ هزارتومان وقتی ازصبح میریم صحرا تا شب شب هم نگهبانی بدیم که یه دوزدنیادنتیجه چن سالمونوبدوزده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *