پخت گوشت گوساله

مشهورترین نژادهاي گاو در جهان
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پخت گوشت گوساله

نکات مهم در پخت گوشت گوساله:

  1. برای پخت گوشت گوساله در زمان کوتاه، ابتدا باید خوب ظرف مورد نظر را چرب و داغ کنیم. پس از داغ شدن تابه گوشت گوساله را درون تابه می ریزیم و از آب انداختن گوشت پیش گیری کنید تا بهتر بپزد.
  2. اگر می خواهید ساندویچ گوشت گوساله درست کنید بهتر است گوشت را پخته و ریش ریش کنید و سپس آن را سرخ نمایید.
  3. گوشت گوساله ای که برای تهیه ساندویچ می خواهید را باید ابتدا ورقه ورقه کنید و سپس این ورقه ها را با موادی همچون سیر، آب پیاز و فلفل سیاه برای دو ساعت بگذارید بماند تا طعم دار شود.
  4. اگر می خواهید این ساندویچ را بیرون از خانه برده و میل کنید از افزودن ادویه های بودار همچون سیر و پیاز تازه و یا پودر آن ها به گوشت خودداری کنید. سبزی های بودار نیز نباید به گوشت اضافه کنید.
  5. اگر می خواهید به ساندویچ گوشت گوساله سبزیجات بودار رنده شده اضافه کنید بهتر است ابتدا آب سبزیجات رنده ‌شده را با یک دستمال نخی کاملا گرفته و سپس سبزی ها را به ساندویچ اضافه کنید. این کار از آب انداختن ساندویچ جلوگیری می کند.
  6. اگر می خواهید ساندویچ گوشت گوساله را برای مدت زمانی مثلا چند ساعت در یخچال بگذارید، سبزیجات فاسد شدنی همچون پیاز و تره را به آن اضافه نکنید و می توانید به جای آن ها از جعفری و برگ کرفس استفاده کنید.
  7. برای افزایش جذب خواص گوشت گوساله بهتر است آن را با گوجه، قارچ، نخودفرنگی یا ذرت بپزید.
  8. برای خوب پختن گوشت گوساله به شکل آب دار بهتر است پس از اینکه کمی گوشت سرخ شد به آن آب اضافه کنید و در ادامه باید به مدت دو تا سه ساعت با شعله کم پخته شود.
Rate this post

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *