تعبیر خواب گاو

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تعبیر خواب گاو

گاو یکی از حیوانات حال گوشت است و دیدن آن به طور کلی در خواب خوب است. البته معبران تعبیرهای مختلفی در مورد دیدن گاو در خواب گفته اند که در ادامه بررسی خواهد شد. دیدن حیوانات حلال گوشت در خواب نشان دهنده نعمت و برکت و خیر و خوبی بوده و دیدن گاو نیز نشان دهنده افزایش روزی و معیشت است.

گاو در خواب به معنی روزی خیر در روزهای آینده است. دیدن گاوهای اهلی و رام در خواب خوب است اما دیدن گاو وحشی و متهاجم و شاخ دار تعبیر دیگری دارد. دیدن گاو وحشی در خواب تعبیری مانند دیدن سایر حیوانات وحشی دارد. اگر در خواب گاو خشمگین و متهاجم ببینید و بر اثر دیدن آن وحشت کنید میتواند نشان دهنده وجود دشمن باشد. این دشمن ممکن است به طور ذاتی خوب و مهربان باشد اما به دلیل شرایطی خاص خطرناک و مشکل آفرین شده است.

دیدن گاو در خواب در صورتی که متعلق به خودتان باشد، نشانگر روزی و نعمت برای شما است. اگر در خواب به شما گاو ماده ای داده شود یعنی نعمتی در آینده به شما خواهد رسید و اگر گاو نر به شما داده شد یعنی به زودی کاری سودآور برای شما پیش می آید.

اگر در خواب سوار بر گاو نر آرام و مطیع بودید، یعنی به زودی در امری دشوار توفیق پیدا می کنید و بر مشکلات مسلط می شوید. سوار شدن بر گاو نر در خواب نشانگر پیشرفت و ترفیع مقام است اما پیاده شدن از گاو نر یعنی مقام و موقعیت خود را از دست می دهید. پیاده شدن از گاو نر در خواب در صورتی که گاو پس از پیاده شدن شخص به راه خودش برود و یا توسط کس دیگری هدایت شود بیانگر از دست دادن موقعیت شغلی است.

تعبیر خواب گاو

اگر شخص در خواب ببیند که تعداد زیادی گاو یا یک طویله گاو دارد یعنی روزی فراوانی به او خواهد رسید اما اگر ببیند از یک طویله گاو تنها یک گاو سهم اوست یعنی در کاری پرسود شریک خواهد شد.

دیدن گاو چاق و فربه در خواب، نشانگر روزی فراوان و دیدن گاو لاغر در خواب نشانگر از دست داد نعمت و روزی تنگ است. اگر در خواب گاوی که متعلق به خودتان است را با کالای دیگر معاوضه کردید یعنی نعمتی از دست داده و زیان می کنید. اگر گاو را فروخته و به جای آن پول دریافت کنید یعنی روزی شما از دست می رود. به طور کلی دیدن پول در خواب خوب نیست و بیانگر مشکل و گرفتاری است.

اگر در خواب ببینید که گاوی را خریده و به جای آن پول پرداخت می کنید بسیار خوب است مخصوصا اگر گاو فربه بوده و پستان های بزرگی داشته باشد. این خواب نوید دهنده رهایی از غم و اندوه و فرارسیدن روزهای پر خیر و برکت برای شما است.

دیدن گوشت گاو در خواب خوب بوده و نشان دهنده ثروت و بهره مندی است. پوست گاو در خواب نیز به معنی به دست آوردن ارثیه است.

دانیال نبی یکی از معبران بزرگ خواب در مورد تعبیر خواب گاو می فرماید: اگر گاو نری وارد خانه شد یعنی خیر و برکت وارد آن خانه خواهد شد.

تعبیر خواب گاو

ابراهیم کرمانی دیگر معبر بزرگ خواب در مورد خواب دیدن گاو می گوید: فروش گوشت گاو نر در خواب، بیانگر معامله و خرید و فروش در عالم بیداری می باشد. دیدن آمدن گاو نر در کوچه یا خانه نشان دهنده روزی و برکت است. اگر در خواب، گاو نر شخص را با سر زده و بیندازد بیانگر از دست دادن مال و ثروت است.

چابر مغربی در مورد دیدن گاو در خواب گفته است که اگر گاو نری را از میان گاوها بکشند و گوشتش را تقسیم کند یعنی بزرگی کشته خواهد شد و مالش به یغما خواهد رفت. اگر شخص در خواب تعداد زیادی گاو در حال شکافتن زمین ببیند یعنی به زودی ثروت زیادی به او می رسد. جنگیدن با گاوهای نر در خواب به معنی خصومت و دشمنی با شخصی مهم است.

تعبیر خواب گاو

این سیرین یکی از بزرگترین معبران خواب در مورد دیدن گاو در خواب می گوید دیدن گاو ماده لاغر و گوشت گاو ماده در خواب بیانگر ازدیاد ثروت، توفیق و عزیز شدن است. دیدن گاو آبستن در خواب به معنی امیدواری است. اگر شخص در خواب ببیند که گاوی فربه خریده است یعنی به زودی زنی توانگر با او ازدواج  میکند. اگر در خواب ماده گاوی بخرد و با او صحبت کند یعنی توفیق پیدا می کند. اگر مردی در خواب ببیند که با گاو ماده جنگیده و آن را زخمی می کند یعنی به زنش خیانت خواهد کرد. اگر در خواب، گاو ماده به خانه شخص وارد شد یعنی به زودی مال و نعمت به او می رسد.

امام جعفر صادق (ع) دیدن گاو ماده در خواب را نشان دهنده فرمانروائی، ثروت، بزرگی و مقام، ریاست، ایام نیکو و سود و منفعت دانسته اند.

 

2.5/5 - (2 امتیاز)

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *