قیمت روز بز زنده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر قصد خرید بز زنده به صورت آنلاین را دارید، گروه گوسفند زنده به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گروه گوسفند زنده، بزهای زنده از نژادهای مختلف را به فروش می رساند.

به اطلاع می رساند امروز مورخ 01/12/1396 قیمت هر کیلوگرم گوشت بز زنده در گروه گوسفند زنده 140000 ریال است. همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت بزغاله زنده نیز 170000ریال می باشد. تنها با یک تماس با ما، دام مورد نظرتان با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال میشود.

قیمت روز بز زنده

گوشت بز

گوشت بز یکی از گوشت های قرمز محسوب می شود که در بسیاری از کشورهای جهان خوردن آن معمول است. در کشورهای آسیانه میانه و آفریقای جنوبی گوشت بز بیشترین استفاده را در میان گوشت های قرمز دارد. در برخی کشورها با توجه به مذهب، فرهنگ، سنن تاریخی و وضعیت اجتماعی و اقتصادی خوردن گوشت بز رایج نمی باشد.

گوشت بز به دلیل چربی بسیار پایین و خواص غذایی زیاد یکی از بهترین گوشت های قرمز محسوب می شود که خوردن آن برای سلامتی انسان بسیار مفید است. گوشت بز در مقایسه با دیگر گوشت ها کالری، چربی اشباع، چربی کل و کلسترول کمتری دارد.

گوشت بز با توجه به درصد پایین کلسترول و چربیش یکی از سالم ترین و بهترین گوشت های قرمز است.

گوشت بز دارای  3.2 میلی‌گرم آهن است که این مقدار در مقایسه با گوشت گاو با  2.9 آهن میلی گرم، گوشت بره با 1.4 میلی گرم آهن و گوشت مرغ با 1.5 میلی‌گرم آهن بیشتر است.

همچنین گوشت بز نسبت به این گوشت ها سدیم و پتاسیم کمتری دارد. مصرف گوشت هایی با سدیم کمتر و پتاسیم بیشتر خطر ابتلا به بیماری فشار خون را کاهش می دهند.

پروتئین و چربی بز زنده

گوشت بز یکی از منابع مهم پروتئینی است و به تنهایی می تواند پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند. به طور کلی به ازای 30 گرم گوشت بز، 7.5 گرم پروتئین در آن وجود دارد. زنان بالغ روزانه به 46 گرم پروتئین و مردان بالغ به 56 گرم پروتئین در روز نیاز دارند. در نتیجه گوشت بز می تواند بخش زیادی از پروتئین روزانه مورد نیاز مار را تامین کند.

همانطور که گفتیم گوشت بز چربی کمتری نسبت به گوشت های دیگر دارد. به طور کلی در 100 گرم گوشت بز 3 گرم چربی وجود دارد که از این مقدار چربی 1 درصد آن اشباع است. در حالی که در هر 100 گرم گوشت بدون چربی گوساله 5 گرم چربی کل و حدود 2 گرم چربی اشباع وجود دارد.  همچنین گوشت دنده گاو که بخش پرچربی  می باشد به ازای هر 100 گرم از آن 12 گرم چربی کل و 5 گرم چربی اشباع وجود دارد.

Rate this post

فهرست مطالب

‫16 نظرها

    1. گرون چیه بیا اینجا مفته کاهش قیمت داریم اینجا بیا ۱ تومن پایین بز و گوسفند میفروشن

  1. سلام
    برای شروع بزغاله نژاد خوب 5.6 تایی میخوام برای دامداری راه بندازم.برای استان سیستان و بلوچستان می فرستین؟؟

    1. سلام الان بز گرونه گوشت کیلویی 130هست واقعا خوب نیست با این که الان بز ارزونه اما گوشتش گرونه

  2. سلام داداش
    میشه بگین قیمت بزغاله عراقی همان گوش درازهای ازشیر واشده یعنی بزغاله ای که یه هفته هست شیر نمیخوره ،چند هست؟؟؟
    یه سوال دیگه.زمان خرید این بزغاله ها ،چه وقتیه که ارزون تر در بیاد؟؟یعنی من کی از این بزغاله ها بخرم که ارزون در بیاد؟؟

  3. باسلام
    لطفا چنانچه جزو تامین کنندگان دام هستید شماره تماس خودتون رو ارسال کنید برام و اگر نیستید، لطفا شماره تماس چند تامین کننده رو برام ارسال بفرمایید . با تشکر
    09112120845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *