چرا باید گوشت ارگانیک مصرف کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه گوسفنده زنده به طور شبانه روزی و در هر کجای تهران در خدمت شماست. برای خرید گوسفند زنده ،گوساله و یا خروس زنده خود تنها کافی است با شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. گوسفند زنده همچنین اقدام به ارسال دام و قصاب همراه با باسکول به آدرس مورد نظر شما خواهد نمود.

گوسفند زنده و خروس زنده

در دهه های اخیر به دلیل افزایش جمعیت انسان ها، نیاز به تامین گوشت بیشتر به یکی ازدغدغه های مهم دولتمردان هر کشوری تبدیل شده است. در این میان روشهای صنعتی پرورش گاو و گوسفند به سرعت رشد کرده و نقش اصلی را در تامین گوشت مورد نیاز این جمعیت انسانی بر عهده گرفتند. اما در این میان افراد سودجویی بوده اند که با عدم رعایت نکات بهداشتی و تغذیه ای، گوشت های ناسالمی تولید و روانه بازارها کرده اند. محصولاتی که به عنوان غذاهای هورمونی و غیر ارگانیک مشهور هستند میتوانند اثرات نامطلوبی بر سلامت بدن ما داشته باشند.

همین موضوع سبب شده که در سالهای اخیر گرایش شدیدی به مصرف گوشت های ارگانیک و کاملا طبیعی در جوامع بوجود آید. امروزه اغلب کشورهای پیشرفته جهان به دنبال تامین مواد غذایی خود از محصولات سالم و ارگانیک هستند. اما واقعا چرا باید گوشت ارگانیک مصرف کرد؟ در ادامه پاسخ جامعی برای این سوال ارائه خواهیم داد.

تغذیه سالم با گوشت های ارگانیک

کمبود منابع غذایی موجب شده که اغلب جوامع ناچار به استفاده از محصولات غیر ارگانیک و ناسالم شوند اما این مواد غذایی نه تنها پاسخگوی نیازهای تغذیه ای ما نمی باشند بلکه میتوانند سلامت ما را در دراز مدت تهدید کنند.

مزایای مصرف گوشت ارگانیک

قیمت نسبتا پایین گوشت های ارگانیک

این گوشت ها فاقد هز گونه افزودنی شیمیایی بوده و کاملا طبیعی و بدون دخالت دست انسان تولید می شوند.

گوشت ارگانیک تولید شده از دام هایی است که از منابع غذایی تازه، طبیعی و عاری از سموم آنتی بیوتیکی تغذیه کرده اند و در نتیجه هیچ آسیبی به سلامت بدن وارد نمی کنند.

دامداران برای پرورش دام های خود به آنها مکمل های غذایی و ویتامین می دهند که هیچ آسیبی برای بدن انسان ندارند.

این گوشت ها ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و مصرف آنها موجب ارتقاء سلامت و کیفیت زندگی ما خواهند شد و میزان ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش میدهند.

هضم گوشت های ارگانیک آسان تر از گوشت های غیر ارگانیک است.

گوشت های ارگانیک حاوی مقدار زیادی چربی امگا 3 هستند. طبق مطالعات انجام شده این ماده برای پیش گیری و بروز انواع سرطان ها و سکته قلبی در انسان ها بسیار موثر است.

مصرف گوشت های ارگانیک به تمام گروههای سنی مخصوصا ورزشکاران، کودکان در حال رشد، خانم های باردار و افراد سالخورده توصیه می شود.

این گوشت ها از گوسفندانی تولید شده که در مکان های کاملا طبیعی و ساخته دست بشر پرورش می یابند و در منابع غذایی سالم و علوفه های تازه تغذیه می کنند.

دام هایی که به شکل طبیعی پرورش می یباند به دلیل چرا و راهپیمایی در مسیرهای طولانی چربی اضافه بسیار کمتری دارند.

 

⬅️محصولات ارگانیک تولید شده از دام زنده به صورت کاملا طبیعی تولید می شوند. در نتیجه گوشت های ارگانیک یکی از سالم ترین و مغذی ترین محصولات غذایی است که روز به روز طرفداران بیشتری در میان مصرف کنندگان پیدا می کنند.

⬅️کشورهای اروپایی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گوشت های ارگانیکی هستند. برخی از کشورهای آسیایی نیز در سالهای اخیر توانسته اند به مجموعه کشورهای تولید کننده گوشت ارگانیک بپیوندند.

⬅️گوشت های ارگانیک تاثیر بسیار مهمی در حفظ سلامت تک تک افراد جامعه داشته و مصرف آن به همه گروههای سنی توصیه می شود.

Rate this post

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *