دنبلان گوسفندی چیست

دنبلان گوسفندی چه خواصی دارد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دٌنبلان یا دٌنبالان به قسمت بیضه گوسفند، گاو، بز می‌گویند که کباب آن در اکثر کشورهای مدیترانه و بخصوص کشورمان زبان زد است. کسانی که به خوردن مشروب و عرق مشغول هستند معمولا کباب دنبلان را به عنوان یک مزه خوب می‌دانند. از دنبلان گوسفندی بعنوان یک مواد غذایی مغذی بعنوان تقویت کننده اسپرم، رشد فولیکول مو و حتی بالا بردن درصد باروری زنان نام برده می‌شود.

با اینکه حکم خوردن دنبلان از دید مراجع تقلید در کشورمان حرام است اما به دلیل وجود مقدار بالای تستسترون موجود در دنبلان گوسفندی مردم آن را بعنوان یک مواد غذایی عالی برای افزایش هورمون تستسترون مردانه و تقویت کننده اسپرم می‌دانند.

⚪️دنبلان گوسفند جزو اعضای حرام گوسفند است

در دین اسلام هفت عضو حرام گوسفند 1)آلت تناسلی نر، ۲) آلت تناسلی ماده، ۳) بیضه، ۴) مثانه (شاش‌دان)، ۵) کیسه صفرا (زهره)، ۶) خونی که در زمان سر بریدن از گلوی حیوان خارج می‌شود، و ۷) غده‌های موجود در گوشت را شامل می‌شود.

⚪️برای تقویت اسپرم مردانه می‌توانید دنبلان را انتخاب کنید

از دید پزشکی شاید خوردن دنبلان زیاد مفید نباشد اما به دلیل وجود مقدار زیادی تستسترون در دنبلان، اکثر مردم خوردن دنبلان را به عنوان یک مواد غذایی عالی برای افزایش هورمون مردانه و بالا بردن تستسترون مردان می‌دانند. با خوردن مواد غذایی عالی و تقویت اسپرم خود می‌توانید درصد بارداری را افزایش دهید.

تقویت اسپرم مردانه با خوردن دنبلان

با خوردن مواد غذایی زیر باعث افزایش تستسترون و تقویت اسپرم شوید

با افزایش سن و عبور از مرز 30 سالگی میزان هورمون تستسترون در آقایان روبه کاهش است و عملا باعث کاهش میل جنسی، بروز اختلالات نعوظی، نوسان خلق‌وخوی و مشکلاتی در تمرکز و حافظه منجر می‌شود. از این رو بهتر است با خوردن مواد غذایی پر انرژی باعث تقویت اسپرم مردانه شوید.

  1. ⬅️عسل
  2. ⬅️گوشت
  3. ⬅️کلم
  4. ⬅️مارچوبه
  5. ⬅️تخم مرغ
  6. ⬅️موز
  7. ⬅️هندوانه
  8. ⬅️بادام
  9. ⬅️مرکبات
  10. ⬅️ماهی تن
  11. ⬅️انار

⚪️چرا خوردن دنبلان حرام است؟

دنبلان به مانند طحال، زهره دان، مثانه و آلت تناسلی جزو اعضای حرام گوسفند محسوب می شود که طبق احادیث آن را حرام می دانند و برای بدن مضر می دانند.

روایت است که امام صادق فرموند: که حضرت ابراهیم در حال قربانی کردن گوسفند بود که شیطان نزد ایشان آمد و گفت سهم من را از قوچ بده. که حضرت ابراهیم فرمودند سهم تو از این گوسفند قربانی که برای فرزندم قربانی می کنم چه خواهد بود. که از جانب خدا وحی شد که سهم ابلیس از گوسفند طحال و بیضه قوچ است که جزو اعضای حرام گوسفند محسوب می شود.

⚪️آموزش درست کردن کباب دنبلان

برای درست کردن کباب دنبلان بهتر است در کنار آن جگر گوسفندی را اضافه کنید تا طعم خاصی به کباب دهد.

مواد لازم برای ساخت کباب دنبلان

  1. دنبلان
  2. جگر گوسفندی
  3. نصف قاشق سیر
  4. روغن زیتون
  5. فلفل سیاه
  6. زیره
  7. نمک

چونکه دمای حرارتی دنبلان بالاست به همین دلیل دنبلان را به قسمت های کوچکتری نسبت به جگر گوسفندی خرد می کنیم. در ادامه با اضافه کردن موادی چون سیر، روغن زیتون، فلفل سیاه، زیره و نمک باعث طعم دار شدن کباب می شویم.

توجه داشته باشید که هنگام سیخ کردن دنبلان و جگر گوسفندی به سرعت سیخ ها را بچرخانید تا دنبلان نیفتد.

 

1/5 - (1 امتیاز)

فهرست مطالب

‫235 نظرها

  1. اخه کیرم تو کس ننه ادمین سایت، اول نوشتی حرامه بعد اموزش پخت تخم و کیر گوسفند رو گذاشتی؟

  2. اون کسانی که میگن خدا گفته حرامه شما خدا را دیدی یا از زبان این دزدهای زالو صفت که دارن کشور رو به نابودی می کشانند می گین لطفا خر نشین دیگه بسه چهل و دو ساله سواری دادین تمامشون کنید کمی به خودتون زحمت بدین سنت گرائی رو از ذهنتون پاک کنید منطقی باشید و عفت کلام تونو حفظ کنید به هیچ کس مربوط نیست کسی چطور داره زندگی می کنه

  3. بخورین نوش جونتون ، کسایی که نمیخورن نخورن ، حداقل فوایدش اینه که توی بحثا و کامنتا آدم مودب میشه و به مخالفانش فحش نمیده ، هم مزار ها مون جدا هست هم بهشت و جهنم‌مون ، کسایی که میخورن نوش جون ، کسایی هم نمیخورن اوکی ، نخورین ، ولی تکلیف بقیه رو شما مشخص نمیکنید .

  4. من شنیدم مکروه هست و دکتر گفت واسه تقویت اسپرم بخور و به نظرم چیزی که دکتر بگه حرام نیست بلکه حلال حلاله /قبل از حرف دکتر نمیخوردم ولی الان واسه درمان به نظرم خوبه

  5. من وقتی بچه بودم چند بار دنبلان خوردم طعمش فوق العاده است ولی از وقتی فهمیدم حرام هست دیگه نخوردم

  6. بخورید ننتون ام گاییدن کسکشای حروم زاده که به خایه گوسفند ام رجم نمی‌کنین واقعا ننتون گاییدن به همون خایه گوسفند????

  7. کس مادر خودت بی پدر مادر روانی
    معلومه چه تاثیر خوبی روت گذاشته
    گوه پدرت و هفت جدت بخورن گوه خور تویی که به بیضه حیوان هم رحم نمیکنی بخور نجس خاک بر سر بی پدر
    خدا لعنتت کنه

  8. برای منی که پروش اندام کار می کنم عالیه. تستوسترون سلطان عضله سازیه ولی تا حالا نخوردم، حرام بودنش چی بگم والا، هزارتا روایت داریم معلوم نسيت کدوم درسته. یا علی

  9. به عنوان یه نوع درمان ازش استفاده کنیم فکر نکنم مشکلی داشته باشه. مثل اون آقایی که گفت بچه دار نمیشد و با خوردنش خدا بهش پسر داد.صرفا جهت درمان حلاله. شرابم حرامه ولی گاهی پزشکان واسه درمان تجویز میکنن

  10. به عنوان یه نوع درمان ازش استفاده کنیم فکر نکنم مشکلی داشته باشه. مثل اون آقایی که گفت بچه دار نمیشد و با خوردنش خدا بهش پسر داد.صرفا جهت درمان حلاله

  11. هر چیزی که برای انسان ضرر دارد قطعا از طرف الله متعال حرام گردیده است ، خدای باریتعالی بی دلیل چیزی را حرام نکرده است و پیامبر بزرگوار اسلام هم فرمایشات خدای متعال را به مردم ابلاغ فرموده است و جالب است بدانید تمام خوردنی هایی که از طرف خدا حرام گردیده امروز توسط دانش پیشرفته پزشکی مضرات آن اثبات شده است که این باعث مسلمان شدن و ایمان آوردن دانشمندان و خیلی از مردم عادی به کلام وحی قرآن کریم شده است .

  12. آدم های احمق و نادان قطعا برای نجاست و عرق خوردن هم دلیل احمقانه دارند ، خداوند متعال بی دلیل چیزی را حرام نکرده است و به طبع آن پیامبر گرامی اسلام دستور الهی را به مردم ابلاغ و گوشزد نموده اند ، حالا آدم هایی هستند که از خوردن خون کثیف و نجاست باکی ندارند ، اینها همان پیروان شیطان لعین و دشمنان خداوند متعال هستند. اطمینان داشته باشید بین حق و باطل فرق بسیار است همانگونه که بین روز و شب فرق زیادی هست و همانگونه که بین بدی و خوبی و خیر و شر از زمین تا آسمان فاصله هست ، غذاهایی که حلال و پاکیزه باشد ، با هر چیز حرام و کثیف قطعا فرق بسیار دارد ، خوردن کثافت و چیزهای حرام نوش جان آدم های کثیف و نجس ، همانگونه که خوردن غذاهای حلال و پاک نوش جان آدم های پاک و با ایمان . . . . . .و در پایان لعنت ابدی الله متعال بر دشمنان حق و حقیقت و انسان و انسانیت .

  13. من همیشه دنبلان میخورم خیلی خوشمزه است الان ۵۰سالم است اندازه جوانهای ۲۰ساله شهوت دارم

  14. کاملا حرف شما درسته .جالبه توی نظرات که میخوندم اکثر افرادی که از خوردنش به به و چه چه میکردن در نظراتشون پر از بی ادبی و توهین به دیگران و حتی اولیا خدا بود.خب اخه از همین طرز نظر دادن این افراد مشخص شد که این عضو حرام چه مضراتی بر مغز انسان داره،چون متاسفانه برخی مصرف کننده هاش فاقد شعور انسانی و دینی و … در شیوه حرف زدنشون میشن،و فقط میگن حرف ما درسته!اشکال نداره برای شما که درنده خو هستین خوردنش شایدم بی اشکال باشه ولی دهن کثیفتون جای نام پیامبر اعظم و اولیا خدا نیست.خدا لعنت کنه بر تویی که به پیامبر و امام علی و امام حسین بی احترامی میکنی.خداوند خودش رسوات کنه.و این یکی از نشانه های درست حرام بودنش هست که بی درک و شعور بودن در حرفای شما کاملا مشهوده.

  15. جالبه توی نظرات که میخوندم اکثر افرادی که از خوردنش به به و چه چه میکردن در نظراتشون پر از بی ادبی و توهین به دیگران و حتی اولیا خدا بود.خب اخه از همین طرز نظر دادن این افراد مشخص شد که این عضو حرام چه مضراتی بر مغز انسان داره،چون متاسفانه برخی مصرف کننده هاش فاقد شعور انسانی و دینی و … در شیوه حرف زدنشون میشن،و فقط میگن حرف ما درسته!اشکال نداره برای شما که درنده خو هستین خوردنش شایدم بی اشکال باشه ولی دهن کثیفتون جای نام پیامبر اعظم و اولیا خدا نیست.خدا لعنت کنه بر تویی که به پیامبر و امام علی و امام حسین بی احترامی میکنی.خداوند خودش رسوات کنه.و این یکی از نشانه های درست حرام بودنش هست که بی درک و شعور بودن در حرفای شما کاملا مشهوده.

  16. چیزی ک حرامه . خوردن حق مردمه ک ی عده میخورم و هیچکس صداش در نمیاد .. اسم خودشونو با ایمان و باخدا میزارن . ولی گوسفندی ک از پشکل اون هم برای نون پختن تو تنور درست میکنن … اینا رو تو مغز ماها میچپونن . باور نکنین از خیلی چیزا حلال تر هم هست،????????????????????????

    1. اگه دهنتو بشوری پا ک میشه پس معده ات چی میشه. داداش علت حرام بودنش میکروبی هست که اگه ۴۸ساعت فریزش کنی از بین میره

  17. من هم دنبلال درست کردم کبابی تو جمعی بودم کفتم خایه خوراش بیان دیدم همه امدن و گفتن ما خایه خوریم وخایه مال

  18. هر چیزی که برای درمان باشه مجازه.ولی دنبلان رو باید جایی که سقف نداره کباب کرد بعدش هم دهن رو سه بار آب کشید…من شخصن بچه دار نمیشدم .دوماه یک روز در میان دو عدد دنبال به سیخ میکشیدم .توی پشت کباب میکردم و میخوردم .بعد دوماه خدا یه پسر کاکل زدی بهم عطا کرد.ممنونم ازت خدا جون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *